Vprasanaj glede developmenta v letu 2019 | |||
a) Ali kaj košta (€€€) da odprem iOS development profile/account pri Applu? b) Ali lahko naredim samo app za Apple watch? c) Kako je z developmentom izven Xcode in macOS, kdo prakticira, izkušnje? Sam sem pred leti developal za iOS v objC, in sedaj bi se tega spet lotil, ampak je že toliko, vode preteklo da moram take osnovne stvari vprašat. |
|||
2. V z zadnjim xcode bi naj to šlo. https://developer.apple.com/documentation/watchkit/creating_independent_watchos_apps 3. Jaz sem delal z react native in expo, s katerem lahko razvijaš app tudi na winows. Pred časom sem tudi delal eno igro na Adobe AIR, ki tudi omogoča buildanje na windows. Drugače pa imaš servise, ki omogočajo buldanje v “oblaku”. Zadnjič mi je sodelavec razlagal, da githubov CI/CD podpira xcode builde |
|||
Vse kar se ne skompajla na koncu v nekaj zelo optimiziranega je crap. Če hočeš imeti dober UX in performance, go native. Kot drugo pa sploh ni debate o varnosti samega jezika - javascript vs. swift, kjer ti javascript omogoča delat take bedarije da lahko iščeš buge tedne in tedne. Typescript? Malo boljše kot javascript, ampak še vedno podobno, pa tudi precej počasneje kot Swift. Imeti double code base niti ni tako slabo, ker lahko potem razvijaš app različno in prilagodiš za vsako platformo posebej. Prav ošpice dobivam v appih, kjer tlačijo Android elemente na iOS, ker kot prvo niti na pašajo, kot drugo pa niso niti po Applovih UX/UI smernicah. Še bolj mi grejo pa na živce neki hibridni appi, ki nimajo niti smooth animacij, pa polno problemov z underlaying stvarmi kot so bluetooth, lokacija, kamera,... Se prav vidi, ko firma nima denarja ne za UX/UI designerja ne za native app. Od takih kar bežim stran. In tudi Apple se je zavezal, da bodo v prihodnosti začeli omejevati take appe, ki ne bodo bili po njihovih standardih. Za development izven Xcode imaš AppCode, je pa omejitev ta, da nimaš interface editorja - mogoče se spremeni za SwiftUI, ampak za UIKit definitivno ne bodo delali interface editorja. XCode11 je dobil veliko bonbončkov, tako da je že precej dober IDE. Mogoče še malo funkcionalnosti iz AppCode vzamejo pa še malo naredijo na performance in memory consumption-u pa bo top. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||
|
|||
Cross platform tudi ne pomeni, da mora na IOS app zgledati kot android app in obratno. Na vsaki platformi se uporabijo native komponente iz te platforme. |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |