iTunes account
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1041 Objavljeno 24.10.2016 16:03:08 Re: iTunes account |
|
jerca je napisal/a: | Ti bodo vrnili, brez skrbi...počakaj do jutri z vnosom podatkov....tudi meni ko falim se zgodi isto...naslednji dan pa gre skozi brez problema |
Fora je v tem da pod opcijami za kartice imam še vedno None, 12€ pa je slo dol s kartice. Prvic sem probal 20.10. in danes spet, oh sranje. Kako dolgo traja da se taka zadeva uredi, mislim da vrnejo denar nazaj naTRR?
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
|
|
Prispevek: #1042 Objavljeno 24.10.2016 16:36:48 Re: iTunes account |
|
Pri meni ponavadi je naslednji dan bilo, vprašanje kaj je razlog pri tebi. Podatki so vsi pravilno vpisani? Država accounta je ista kot država v kateri je izdana kartica? In ja "none" bo dokler ti kartice ne prime.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1043 Objavljeno 24.10.2016 16:41:03 Re: iTunes account |
|
jerca je napisal/a: | Pri meni ponavadi je naslednji dan bilo, vprašanje kaj je razlog pri tebi. Podatki so vsi pravilno vpisani? Država accounta je ista kot država v kateri je izdana kartica? In ja "none" bo dokler ti kartice ne prime. |
Prvič sem probal 20.10. več krat zato so mi 6x po 1,98€ odtegnili, denarja še pa nisem dobil nazaj nič. Podatki so pravilno vpisani, account je slo in kartica tudi slo.
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14564 |
Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Prispevek: #1044 Objavljeno 24.10.2016 16:46:15 Re: iTunes account |
|
iSam je napisal/a: | Prvič sem probal 20.10. več krat zato so mi 6x po 1,98€ odtegnili, denarja še pa nisem dobil nazaj nič. Podatki so pravilno vpisani, account je slo in kartica tudi slo. |
Ponavad traja 7 dni da ti vrnejo.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1045 Objavljeno 24.10.2016 17:15:04 Re: iTunes account |
|
iSam je napisal/a: | No da povem še da mi je Apple vtrgal vec krat po 1,98€ in sedaj res nimam vec teh 13€ gor ampak samo 1,5€. Kaj lahko naredim? Kartice mi niso sprejeli, odtegnili pa so mi 6x po 1,98 torej 12€????? |
Za vsak poskus, kjer si vpisal oravilne podatke, se rezervira ta znesek... resetira se pa v kaksnem dnevu ali dveh... vcasih traja tudi kaksen teden,,, odvisno od banke... Ne gre pa za dvig ampak samo za rezervacijo sredstev... da se preveri, ce so podatki pravilni... To pomeni, da je transakcija prisla do banke... vendar je bila iz nekega razloga blokirana... Kaksen je ta razlog, ti bodo povedali v procesnem centru... zato jih le poklici... vcasih je lahko problem, ce imas v imenu kaksne sumnike ... ali ce se naslov razlikuje od tistega, ki ga imas vpisanega...
Kot sem napisal... poklici jih... ... pa pred naslednjim poskusom nalozi gor nekaj €...ker dokler se te rezervacije ne stornirajo, ti zneski niso na voljo...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1046 Objavljeno 24.10.2016 19:08:52 Re: iTunes account |
|
Jest je napisal/a: | Za vsak poskus, kjer si vpisal oravilne podatke, se rezervira ta znesek... resetira se pa v kaksnem dnevu ali dveh... vcasih traja tudi kaksen teden,,, odvisno od banke... Ne gre pa za dvig ampak samo za rezervacijo sredstev... da se preveri, ce so podatki pravilni... To pomeni, da je transakcija prisla do banke... vendar je bila iz nekega razloga blokirana... Kaksen je ta razlog, ti bodo povedali v procesnem centru... zato jih le poklici... vcasih je lahko problem, ce imas v imenu kaksne sumnike ... ali ce se naslov razlikuje od tistega, ki ga imas vpisanega...
Kot sem napisal... poklici jih... ... pa pred naslednjim poskusom nalozi gor nekaj €...ker dokler se te rezervacije ne stornirajo, ti zneski niso na voljo... |
Razumem Jest. Sem poklical na podporo za kartice in tam pravi da nimam več stanja dovolj na računu. Seveda ne če sem imel 13€ in so mi trgali 6x po 1,98 €. Se pravi če prav razumem: Naložim € na Viso in probam čez 3 dni spet da se resetira ali kako? In ko bo kartica sprovedena bom dobil vse te odtegljaje nazaj?
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1047 Objavljeno 24.10.2016 19:20:02 Re: iTunes account |
|
iSam je napisal/a: | Razumem Jest. Sem poklical na podporo za kartice in tam pravi da nimam več stanja dovolj na računu. Seveda ne če sem imel 13€ in so mi trgali 6x po 1,98 €. Se pravi če prav razumem: Naložim € na Viso in probam čez 3 dni spet da se resetira ali kako? In ko bo kartica sprovedena bom dobil vse te odtegljaje nazaj? |
Nafilaj dobroimetje... in probaj. Ce bo zavrnjeno, takoj poklici na procesni center ter preveri, kaj je narobe...
Stanje se bo postimalo samodejno, ne glede na to, ali bos uspesen pri povezovanju kartice z iTunes racunom ali ne...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1048 Objavljeno 24.10.2016 19:25:46 Re: iTunes account |
|
Jest je napisal/a: | Nafilaj dobroimetje... in probaj. Ce bo zavrnjeno, takoj poklici na procesni center ter preveri, kaj je narobe...
Stanje se bo postimalo samodejno, ne glede na to, ali bos uspesen pri povezovanju kartice z iTunes racunom ali ne... |
Ok. Hvala za odgovore. Bom naložil dobroimetje in počakal kakšna 2 dni, upam da se mi bo med tem samodejno uredilo, če ne pa bom probal in poklical na procesni center v primeru težav.
Poglej še prosim sliko.
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1049 Objavljeno 24.10.2016 19:49:22 Re: iTunes account |
|
Na iTunes racunu se ne bo nic samo porihtalo... tam ne bo kartice, dokler je ne bos uspesno dodal...
Samodejno se bo postimalo samo stanje na tvoji kartici... ko bodo vse rezervacije stornirane... koliko casa bo to trajalo, ti mogoce lahko povedo na banki oz. v procesnem centru...
Kaj se bo zgodilo s tistim dobroimetjem pa ne vem... lahko da bo ob prvem nakupu najprej pobralo to, razliko pa iz kartice... to ti bodo pa znali povedati na Apple supportu
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1050 Objavljeno 25.10.2016 10:30:47 Re: iTunes account |
|
Hvala vsem za odgovore. Danes sem uredil, mi je šlo in sedaj imam Viso gor v mojem accountu. 😜😃😃😃 Kako dolgo bo trajalo da dobim denar ki mi ga je Apple odtrgal nazaj na bančni račun?
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
|
|
Prispevek: #1051 Objavljeno 25.10.2016 10:40:26 Re: iTunes account |
|
Kakšen teden
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.03.2011 |
Prispevkov: 219 |
Kraj: Vesolje |
|
|
|
Prispevek: #1052 Objavljeno 26.10.2016 08:06:45 Re: iTunes account |
|
Evo pa toliko da boste vedeli: Če ima kdo kaj € iz naslova darilne kartice na appstore računu, mu je ob plačilu s kreditno kartico obračunano tudi dobroimetje.
_________________ Namaste!
iSam
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 12.10.2008 |
Prispevkov: 2708 |
Kraj: Kočevje |
|
|
|
Prispevek: #1053 Objavljeno 14.11.2016 11:21:45 Re: iTunes account |
|
kje bi se dalo dobiti us itunes kartico, da jo lahko kupiš preko paypala?
ter če kdo ve, če se da preko spleta plačati, naprimer en del preko paysava in nekaj preko paypala?
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1054 Objavljeno 14.11.2016 11:45:01 Re: iTunes account |
|
codeguru je napisal/a: | kje bi se dalo dobiti us itunes kartico, da jo lahko kupiš preko paypala?
ter če kdo ve, če se da preko spleta plačati, naprimer en del preko paysava in nekaj preko paypala? |
http://www.pcgamesupply.com/Category/Gift-Cards/
Hehe... se ti si celo dal link do njih tukaj >> http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=440658#440658
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 12.10.2008 |
Prispevkov: 2708 |
Kraj: Kočevje |
|
|
|
Prispevek: #1055 Objavljeno 14.11.2016 12:11:12 Re: iTunes account |
|
hehe pa se mi je zdelo, da sem o tem že enkrat nekje govoril
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1056 Objavljeno 18.01.2017 07:54:08 Re: iTunes account |
|
Zadnje case se mi dogaja, da se mi iCloud racun stalno zaklepa ... Imam nastavljen mail v Outlooku... in ta zacne jamrati, da se ne more prijaviti in preveriti poste... Potem grem na www.icloud.com ... se prijavim... napise, da je racun zaradi varnostnih ralogov zaklenjen ... (This Apple ID has been disabled for security reasons)... Potem kliknem na link za odklep, izberem odklep preko varnostnih vprasanj... vpisem odgovore na varnostna vprasanja in racun je odklenjen...
Cez kaksen dan ali dva se to spet ponovi ... ...
Se mogoce se komu dogaja kaj podobnega?
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 06.04.2013 |
Prispevkov: 1695 |
|
|
|
|
Prispevek: #1057 Objavljeno 18.01.2017 08:38:19 Re: iTunes account |
|
Mogoče kdo poskuša vdreti z brute-force, pa zaklenejo? Microsoft ima dobro prakso, ker lahko v podatkih accounta pregledaš, kdaj in od kje so bili zadnji poskusi prijave oz. prijave (in ustrezno ukrepaš, če je treba). Tu pa nič.
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.10.2009 |
Prispevkov: 1576 |
|
|
|
|
Prispevek: #1058 Objavljeno 18.01.2017 12:08:54 Re: iTunes account |
|
bi prej rekel, da je težava v Outlook-u. Ta se poskuša povezati, očitno ne gre, poskuša večkrat in ti s tem zaklene iCloud... Jaz bi najprej probal pobrisat račun v outlook-u in še enkrat vnesel, pa vidiš, če gre skozi..
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27317 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #1059 Objavljeno 18.01.2017 12:39:35 Re: iTunes account |
|
tomazpog je napisal/a: | bi prej rekel, da je težava v Outlook-u. Ta se poskuša povezati, očitno ne gre, poskuša večkrat in ti s tem zaklene iCloud... Jaz bi najprej probal pobrisat račun v outlook-u in še enkrat vnesel, pa vidiš, če gre skozi.. |
Dosedaj ze nekaj let deluje preko Outlooka BP ... do pred kratkim ... Outlook imam konfigurairan na dveh iMacih ... in vecinoma sta oba prizgana ves cas ...
Ravno gledam po mailih (ker vedno, ko racun odklenem, dobim mail) ... in ni tako zelo pogosto, kot sem mislil, da je... noja... v zadnjih dveh dneh je pogosto ... prej pa 27.12., 6.1., 16.1. vceraj in danes zjutraj ... Sem mislil, da ima mogoce se kdo podobne probleme in da je mogoce problem znan... Mogoce res kdo poskusa z bruteforce metodo pohekat in s tem zaklene racun ... Res bi bilo fajn, da bi bilo tako kot pri Gmailu, da vidis iz katerega IPja so bili narejeni dostopi ... uspesni ali neuspesni ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 13.08.2010 |
Prispevkov: 1464 |
|
|
|
|
Prispevek: #1060 Objavljeno 18.01.2017 13:36:27 Re: iTunes account |
|
Meni se je to zgodilo sredi decembra. Preden sem sel na rekreacijo sem dal Maca v sleep,iphona sm pustu doma.Pridem dam pa vidm neki tazga na iphonu:this apple has been disabled for security reasons... Vem da je na koncu prov se pisalo "too many attempts" al neki podobnega. Tko da za moj primer je zih slo za brute-force. Zgodil se mi je pa samo enkrat, hvala bogu ker sem ze tko imel tezave posodobit login password na macu ker se je keychainu zmesal. Za login na macu je skoz sam ta star pass sprejel,ni se hotu posodobit, po loginu so pa vse storitve ala icloud rable ta nov pass in je itak sam error okna metal.
|
|