Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Vent in MSTORE Avstrija
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 220
Kraj: Murska Sobota
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #61   Objavljeno 31.08.2010 22:04:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1

Pohvalno to s telefonsko telefonsko številko, hvala.

Zanimivo, da jemlješ slabe primere, da opravičuješ svojo prakso.

Kaj, ko bi se pohvalil s kakšnim, ko si boljši od običajne prakse.

A roba pa je še zmeraj z Madžarske al kako? Veliko poslujem z Madžari, pa vem, da kar gre skozi njihove roke...

Pa še nekaj me zanima, zakaj je nemška apple tipkovnica boljša od slovenske?
Na to najbrž ti nimaš vpliva, ampak zanima me pa le.

In ja, sovražim prodajalce Apple računalnikov, ki so ponavadi še bolj snobovski kot kupci Applovih proizvodov. Ne maram, da me prodajalec gleda zviška, ker ob nakupu računalnika porabim samo med dva in tri tisoč evrov za nakup navadnega PCja. Ja navadnega PCja, z malo lepšim ohišjem in bolj zanimivim operacijskim sistemom, ki je izdelan v isti fabrki na kitajskem kot ostali PCji. Ostalo je isto ali slabše kot pri drugih prodajalcih/proizvajalcih. (Včasih so bli vsaj procesorji drugačni, pa si snobizem še nekako prebavil.) Da ne omenjam enormnega padca kvalitete izdelave in tu je bistvo tvojega konflikta z Matevževem.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #62   Objavljeno 31.08.2010 22:51:32
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
George je napisal/a:
Zanimivo, da jemlješ slabe primere, da opravičuješ svojo prakso.
Nisem prebiral ponovno a sam si omenil Ford, žal pa imam prav z njim tak zelo slab primer, prav imaš lepo bi se bilo hvaliti ali omenjati pozitivne primere.
Ljudje smo čudna bitja in na prvo žogo večinoma šimfamo se pustimo sprovocirati po razmisleku pa najdeš veliko pozitivnih stvari. Jaz sem zelo pozitivno naravnan in veliko "boljših" situaciji se mi dogaja, hitro pa to potem preide v samohvalo ipd.

George je napisal/a:
A roba pa je še zmeraj z Madžarske al kako? Veliko poslujem z Madžari, pa vem, da kar gre skozi njihove roke...
Nič negativnega ni čez Madžare in kar gre skozi strice v Budimpešti je le box moving in prej je šlo še čez Nizozemce, Irce, Črnce, Kitajce ali pa še kaka druga pot. V Budimpešti so strici v modrih haljah, ki zlagajo škatle iz posameznih skladiščnih regalov v odpremna vozila. Pojma nimajo ali so v škatlah plenice, prašek, Maci... oni premikajo pakete.
Apple je dobro preračunal kje bo postavil to stično točko za vzhodno evropo in meni se zdi dobra.

George je napisal/a:
Pa še nekaj me zanima, zakaj je nemška apple tipkovnica boljša od slovenske?Na to najbrž ti nimaš vpliva, ampak zanima me pa le.
Vpliva zagotovo nimam, kaj pa misliš s tem boljša?

George je napisal/a:
In ja, sovražim prodajalce Apple računalnikov, ki so ponavadi še bolj snobovski kot kupci Applovih proizvodov. Ne maram, da me prodajalec gleda zviška, ker ob nakupu računalnika porabim samo med dva in tri tisoč evrov za nakup navadnega PCja.
Malo nazaj v tej temi je simpatična fora o blondinki in njeni strani, verjetno se o temu pogovarjava sedaj. Mislim, da poznam vse SLO prodajalce Apple računalnikov pa so med snobi le tisti, ki prodajajo tudi PC-je in ostalo. Lahko jih imenujeva enega po enega pa se res ne spomnim nobenega takega.

Z mojega brega stvar zgleda drugače, ko nekateri kupci mislijo, da kupujejo nepokvarljivo robo in se čudijo kako lahko v Apple-u crkne CD saj to je Mercedes. Mislim, da malo naprej razlagaš o temu in za to skrbi garancija ali jamstvo, ki krije stroške odprave te napake. Kupci tudi mislijo, da jih prodajalci gledajo zviška a ne vem zakaj bi saj ti kupci prodajalcem prinašajo posel, kruh... Absolutni znesek z gledanjem zviška in od spodaj nima prav nobene zveze.

George je napisal/a:
Ja navadnega PCja, z malo lepšim ohišjem in bolj zanimivim operacijskim sistemom, ki je izdelan v isti fabrki na kitajskem kot ostali PCji. Ostalo je isto ali slabše kot pri drugih prodajalcih/proizvajalcih. (Včasih so bli vsaj procesorji drugačni, pa si snobizem še nekako prebavil.) Da ne omenjam enormnega padca kvalitete izdelave in tu je bistvo tvojega konflikta z Matevževem.
Dejstvo, da je Apple PC-personal computer, seveda pa pod PC nekateri mislimo bolj razne druge računalnike. Fabrika zagotovo ni ista, ampak večina jih je nekje na kitajskem in to je verjetno tvoj point. Sama izdelava z razvojem, zgodbo, kultom... nima veliko, verjetno tudi izdelava ni bistvena pri ceni končnega izdelka.

Bistvo konflikta z Matevžem je da ni konflikta Exclamation

Padca kvalitete izdelave ni in do sedaj še nihče ni omenil, sam ga v procentih ne opazim oz. celo ravno obratno. Če pa misliš, da Matevža moti, da je za garancijsko zamenjavo Apple uporabil class B LCD kot vsi proizvajalci LCD matrik (razen za radarje in medicino, kjer uporabljajo A) potem je to to. Milo rečeno je čudno, da Matevž nekomu, ki ga ne pozna zaupa na "prazno" besedo; argumentiranemu, dokumentiranemu dejstvu, da to ne sodi v to jamstvo pa ne pride nasproti.

Seveda se tudi sam strinjam, da bi bilo krasno, ko bi bilo to 0 pixel, sploh če sam gledam v tak ekran, ki ima mrtev subpixel, žal pa ni tako. Predstavljaj si kaj bi bilo s ceno če bi ugodili še tej želji Confused
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 789
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #63   Objavljeno 01.09.2010 06:49:23
Re: Vent in MSTORE Avstrija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
matevž je napisal/a:
Zdravo.

Jezen sem na EPL zaradi Karmen. Miloš, čeprav živi v svojem svetu, in Dejan sta ok.

Karmen pa misli, da je 2500 evrov vreden rač. za amaterske uporabnike (ko sem ji težil, kaj naj naredim, če dobim manj kot 12 mrtvih pixlov v ravni črti).

Vglavnem, danes naj bi dvignil pri njih i7 2.93 iMaca. Mi je sodelavka od Karmen zagotovila, da je na zalogi in da je rezerviran na moje ime (ponovno, ker sem rezervacijo prej že umaknil). Pridem v trgovino, surprise? Karmen je računalnik prodala nekomu drugemu, pač je ignorirala to, da je rezerviran, ker je mislila, da sem neresen? Ok, gremo dalje.

iStyle, mi gredo res na roko in so na prvi pogled super trgovina. Ampak cene? Ne me jebat, cene so kar zajetno večje (več kot 150 evrov več kot pri Apcom oz. EPL na isto specifikacijo). Ne vem, bom počakal do ponedeljka, ker mi je bila vsaj v času pogovora gospa Sandra prijetna. Poleg tega so mi tudi pisno zagotovili zamenjavo računalnika v primeru, da bi šlo kaj narobe oz. z njim ne bi bil zadovoljen (čeprav Apple napake ne bi priznal recimo).

Torej, recimo da pozabimo Apple prodajalce v Sloveniji. Še z 10% popustom namreč plačam isto kot bi v Avstriji.

Zato sem iskal trgovine v Avstriji in med googlanjem našel ta forum in ime: mStore.

Mi lahko svetujete? Kakšne imajo cene, dobavne roke, koliko so humani (to mi je zelo pomembno, recimo, da bi bil ekran rumen in imel mrtve piksle v sredini, bi mi ga v nekem roku vzeli nazaj? - ali bi se, tako kot EPL sklicevali na Apple navodila in 0800 80321?). Raje grem k njim, pa sem bil proti tej miselnosti.

Pa iskreno, jebejo naj se mi vsi s to cifro, ker me bo kap. Poznajo me res že vsi zaposleni tam in ravno danes so mi poslali yet another iPod shuffle, ker tudi sami ne morejo verjeti EPL-ju. In temu, da sem imel macbook pro ja 4x na servisu, pa se je spet superdrive skuril. Ali temu, da je samo eno izmed 4ih opravljenih popravil res zabeleženo v Apple bazi:) Haha, go figure.

Druga možnost bi bil Apcom. Dali so mi ponudbo, s popustom je 2287 evrov (2tb, 27inch, i7 2.93) brez podaljšane garancije. Naj naročim in v primeru zjebanega ekrana, ki pa ni razlog za popravilo, tožim, ali naj grem raje drugam? Kakšna bi bila ponudba pri mStore? Raje tu ventam in vprašam, preden grem pisati dopis v Nemščini. Je že nekaj let od mature.

Ob tej ponudbi v Sloveniji se mi gabi. Pot v Avstrijo se mi zdi še najmanj kar lahko storim, pri takem obnašanju bi šel celo v Anglijo - malo heca, ampak ne daleč od resnice.

Ker iskreno? Taka aroganca tehle na EPL-ju.. Da se človek počuti kot klošar, ko kupuje računalnik za samo 2 hiljada in več. Haha, kam je prišel ta svet.
In to, da se Karmen sicer strinja z zakonom, ki narekuje ali vračilo denarja ali zamenjavo ali... ali.. v primeru odkrite napake v roku 8ih dneh od nakupa, ampak ona brez dovoljenja APPLA - 0800 80321 ne more nič - medtem pa mi Tania (ja, moja frendica na Apple supportu) zatrjuje, da temu ni tako. Če se mislim pizdit, naj se pizdim EPL-ju in njihovim distributerjem (Apcom, Budimpešta etc?), s čimer se iskreno strinjam in gospodični tudi verjamem.

Tako, mogoče malo harsh post. Ampak mi je vseeno, ker to je podn. Big Bang je 10 x bolj profesionalen. Pa so tudi oni v kurcu kdaj.

M


Pa kaj tebi ni jasno? Obstajajo procesi, procedure in pravila, ki jih ne določajo trgovci. In take komplikatorje kot si ti bi jaz ruknil skozi vrata še predno bi dobro odprli usta... Če so procedure in predpisi OK za vse ostale, potem so tudi zate.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 11.02.2008
Prispevkov: 1032
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #64   Objavljeno 01.09.2010 06:51:35
Re: Vent in MSTORE Avstrija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
cbb je napisal/a:
Pa kaj tebi ni jasno? Obstajajo procesi, procedure in pravila, ki jih ne določajo trgovci. In take komplikatorje kot si ti bi jaz ruknil skozi vrata še predno bi dobro odprli usta... Če so procedure in predpisi OK za vse ostale, potem so tudi zate.


Dihi, dihi... Me veseli, da bi ti tut pod tovornjak skočil, če bi vsi ostali tut...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 220
Kraj: Murska Sobota
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #65   Objavljeno 01.09.2010 07:56:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@ No. 1

”Padca kvalitete izdelave ni in do sedaj še nihče ni omenil, sam ga v procentih ne opazim oz. celo ravno obratno.”

LOL
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.09.2009
Prispevkov: 959
Kraj: Drevo na vzhodu
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #66   Objavljeno 01.09.2010 09:26:54
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz nimam probleme s slovenskimi prodajalci (pri njih, recimo ravno EPL sem že marsikaj kupil), ampak z Apple-ovo prodajno politiko.

Tudi cenovna pretvorba (ne glede na davke) ZDA cen mi ne ugaja.

Apple se je že zdavnaj prelevil v "greedy" korporacijo.

Edini, novi, zame (še lani) dosegljiv, namizni računalnik z jabolčno oznako se je neizmerno podražil, vstavljene komponente pa so slaba šala. Da ti za toliko denarja, kolikor zahtevajo za osnovni model, ne dajo 4 GB RAM pomnilnika pa kaže na dejstvo, da je pri Applu pomembna le še oblika (beri: šminka).
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 03.09.2010
Prispevkov: 10
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #67   Objavljeno 05.09.2010 21:14:04
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Klinc, jaz imam z EPL-om samo najboljše izkušnje. Pri prodaji so prijazni, na servis je bilo treba (hvalabogu) nositi samo enkrat, pa še takrat so zrihtali precej hitro. Ja, malo so dražji kot v tujini, ampak čisto po pravici ne toliko, da bi se mi splačalo hodit ven kupovat - moj čas ni (čisto) zastonj in vožnja do Gradca ali Celovca mi pač ni nekaj strašno vznemirljivega, poleg tega mi pa slovenska tipkovnica veliko pomeni.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 27.08.2010
Prispevkov: 34
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #68   Objavljeno 06.09.2010 09:31:00
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
haha. ja, keš je poglavitni razlog te teme.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 19.06.2009
Prispevkov: 1038
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #69   Objavljeno 07.09.2010 17:17:35
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
juze je napisal/a:
poleg tega mi pa slovenska tipkovnica veliko pomeni.

V Gradcu lahko tudi naročiš macbooka s slovensko tipkovnico, tako, da to ni ovira.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 27.04.2008
Prispevkov: 260
Kraj: Copenhagen
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #70   Objavljeno 07.09.2010 19:26:47
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hello,

sem prebral vso temo - wow Smile ups and downs...

če povzamem, ima Matevž ene stvari čisto prav, druge pa ne. Enako velja za No.1, @No.1 vem, da pride kakšna tečna stranka tu pa tam, ma kot dober biznismen se to pogliha - pa magari na svoje stroške.

Če podelim svoje izkušnje...
nekaj let sem živel v NYC in poznam več al manj kako gredo stvari tam.


Servisna izkušnja z DELL-om:
prenosnik je bil star cca 2.6 leta (inspiron ~8900) imel je extended garancijo na 3 leta. Naenkrat je začel crkovat, klical sem DELL support (podobno kot tu 080.. cifra, katera me je seveda vezala v Bangalore, Indija), poslali so mi DHL kurirja kateri je prevzel računalnik in sem lahko na netu sledil stanje popravila.
Ta postopek sem žal 3x ponovil, 3x niso odpravili napake, čeprav je bila zamenjana plošča, grafična in LCD ekran.
Ko sem 4ič klical sem bil že kr jezen in sem Indijki na drugi strani rekel, da zdaj pa hočem nov računalnik. Odgovor je bil, da ni problema.
Vprašal sem, če lahko doplačam za boljše komponente kot so bile v temu (bil je že outdated procesor in ostalo) - na kar mi je odgovorila, da to žal ni mogoče in da bom dobil nov računalnik v vrednosti tega.

Sem si mislil, ok jbg... vsaj delal bo.
Čez 4 dni me čaka DHL kurir z novo škatlo, odprem in notri je bil super-duper latest DELL prenosnik. Ko je rekla v vrednosti pokvarjenega je očitno mislila na vrednost prvotnega računa (~2000$ takrat).

Meni, kot malemu Slovenceljnu v tujini se je to zdelo wow.

Prodajna izkušnja pri Apple-u:
Grem v Apple store na 14i in 7 aveniji (tanova trgovina), naročim MBP 17 - takrat top spec (brez avansov, kazanja ID-ja ali drugo) in mi pove, da bo jutri tukaj. Pridem naslednji dan, računalnik me čaka, predno sem plačal sem rekel, če ga lahko prižgeva da pogledam, če bi bil slučajno kak dead pixel. Genius pravi, da ni panike - odpreva škatlo računalnik BP, mi izda račun, plačam in happy end.

Pa še ena offtopic izkušnja:
Uporabljal sem T-Mobile kot GSM operater. En dan je zgleda crknila celica v moji četrti in ni se dalo prejemati ali klicati za kako uro. Šel sem na kosilo ven iz mojega kvarta in ugotovil, da tam telefon dela.
Kličem na customer support in se potožim, da pri meni doma pa ne dela. Gospa me vpraša par podatkov in se mi opraviči zaradi nevšečnosti. Izkoristil sem priliko in potarnal, da sem pričakoval pomembne poslovne klice in da to ni sprejemljivo - nakar mi reče: "I'm very sorry for the inconvenience, sir. We are doing our best to fix the issue as we speak, but in the meantime what I can do - is clear your montlhy bill for you, how does that sound?"

Kako mislite, da sem se počutil? Ko car!
Poskusite to pri siolu, t-2-ju, mobitelu, simobilu ali kjerkoli...

Pa, da se vrnem...
Verjetno je marsikdo vsaj 1x bil v tapravem apple store-u, kjer imaš "genius-e", ko Matevž pravi o prijaznosti predpostavljam, da se nanaša na take izkušnje - kjer ti tolko lezejo v rit, da so mi včasih že malo odveč pa jih prosim, da me malo pustijo samega. Spet pa je res, da tudi v tapravem Apple storeu, vsi vsega ne vejo in večkrat povedo kaj "kar tako", ljudlje smo ljudlje eni taki, drugi onaki.

Ma bottom line je ta, da če primerjam trgovce in serviserje iz tujine s temi, ki so tukaj pri nas - je to DAN in NOČ. Jaz osebno, če se le da' kupujem v "zahodnem" svetu.

@Matevž, če si iz LJ se zapelji do Trsta v BIP computer, večina govori slovensko, so cool in verjetno boš dobil boljše cene. Če pa rabiš slovensko tipkovnicno jo kupi pri nas.
Ampak je pa res, da nemoreš danes tako, jutri onako. To res ne gre.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 27.08.2010
Prispevkov: 34
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #71   Objavljeno 08.09.2010 09:25:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@brainatwork

Ta tema sploh ne bi bila potrebna, če bi jaz pred začetkom pisanja dejansko poklical na mstore in se pozanimal. Sam nimam nobenega namena (več) EPL fanov prepričevat v nasprotno, tisti, ki pa so voljni slišati še drugo stran, pa si bodo, tako kot si si ti, prebrali celo temo in moje izkušnje z njimi.

Samo za primerjavo, uro in pol stran od Ljubljane sem kljub 4% nižjemu popustu (v Ljubljani sem uveljavljal 10%) dobil opazno boljšo ceno, poleg tega pa še nepopisno prijaznost mislim da hčerke lastnice. Če je kdo na tem svetu potrpežljiv in utrežljiv, ko kliče kupec iz Slovenije in prosi za pisna potrdila glede politike vračanja, je to ta gospodična. Ampak hec je tukaj, da sva se vse zmenila v 3 minutah in nasmejana končala pogovor. Ona je obljubljeno poslala po mailu (ni šla nič čez določila Appla, standardna praksa samo), jaz pa takoj naslednji hip odprl Klik in nakazal keš.

Kein Problem. Nisem težil po njenem mnenju, samo kupoval sem. Z vprašanji stila "kaj če", seveda. In slovenske tipkovnice imajo tudi.

Vglavnem, neverjeten buying experience, definitivno bom vsem znancem svetoval podobno. To, kar imamo v Sloveniji je kot NY vs Iraq primerjava McDonaldsov.

In samo naj se kdo oglasi, kako je build oz. quality control pri 2010 iMacih dober in kako Apple forum predstavlja nek nepomemben procent kupcev.
Ljudje po nasvetih geniusov 1x,2x,3x, ali celo 4x vrnejo iMaca, dokler ne dobijo 100% delujočega. Yellow tint, glasen disk, cvilenje PSU-ja, mrtvi pixli.. so več kot le neki slučaji, pravzaprav so kar pogoste napake pri izdelavi najnovejših iMacov. Me prav zanima ali stranke v Sloveniji (z izjemo Boštjana, ki je opazil yellow tint problem in s tem žal mora živeti, saj servis napake v več poizkusih ni uspel odpraviti) stvari ne opazijo, ali pa jih preprosto nočejo opaziti, saj vedo, da so še isto sekundo, ko artikel odnesejo iz EPL-ja, prepuščeni svetu zakonov, prepriranja in servisu.

No, za takšne, ki pa ne glede na vse težave še vedno hočejo iMaca in se hkrati ne zadovoljijo z odgovorom Apple premium prodajalca, naj se raje obrnejo na prestižnejše znamke, obstajajo trgovine v Italiji, Avstriji...

PS, Brez popustov:

Apcom, 2 532 evrov. Istyle, 2 659 evrov.
Tujina, 2 313 evrov The fuck? Pa še celo vrnem ga lahko, če je defekt. Cool
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 28.02.2008
Prispevkov: 884
Kraj: Celje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #72   Objavljeno 04.11.2011 07:01:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če koga zanima nakup...


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 20.08.2007
Prispevkov: 584
Kraj: PREKMURJELAND
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #73   Objavljeno 04.11.2011 09:13:43
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jah... imel že dobre ter slabe izkušnje z slovenskimi prodajalci... ono babo iz EPL-a bi že spoznal na dober kilometer... saj se je dozdaj vedno nekako "zvišeno" če se lahko tako izrazim obnašala ...

dobil takšn občutek tudi v city parku... pa tudi v istor-u...

pač to je lastnost človeka / dodana vrednost? zaradi katerega kupiš kako stvar tam ali ne... mogoče CELO zaradi tega kupiš kako se je ona/on obnašala...

lahko tudi povem primer iz iSTORE-ja iz mariborja.. ko sem poslal že 3 e-maile pa sploh odgovor nedobim... za vrednost recimo 1.000 € ...

to je nasplošno v naših trgovinah v sloveniji zelo pogosti POJAV ! saj nedolgo nazaj sem imel izkušnjo... da sem šel v trgovino... in glede na to da sem na računalnikih od comodoreja... dalje... in zadnjih 8 let na mac-ih... pa grem v bigbang in tam en jebeni prodajalec ko ga recimo računalništvo sploh nezanima... je na tem odelku mi pametuje kaj in kako...

take stvari poslovodje sploh nebi smeli dovoliti da se dogajajo... ampak SE! prinas je bolj pomebno če koga "POZNAŠ" v trgovini...

lp
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani