| 
			
			Home button problem
		 | 
	
	
	
		
			
			
			
				Stevie Jabuk 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 04.07.2008 | 
					 
					
						| Prispevkov: 416 | 
					 
					
						| Kraj: Velemesto Krško | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #221   Objavljeno 19.09.2011 12:13:36     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Jst sem tudi pred kakšnim mesecem poslal svojega iphona na pro servis. 
 
Seveda so mi ga zamenjali z drugim in so mi tudi trdili, da se garancija podaljša za eno leto. Vendar, ko na Applu preverjam mi garancija poteče 22.12.2011 kot pri prejšnjem telefonu...
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #222   Objavljeno 19.09.2011 12:17:26     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Tudi meni ne kaže na selfsolve.apple.com, ampak sem ga že menjal, izven garancijskega roka, prvega Iphona, in so mi ga zamenjali brez problema, sam poakza sem njihov servisni list.
 
 
"Jest" praviš da je to tvoj 3ji telefon, si kakšnega dal v garancijo izven enoletne garancije prvega telefona?
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jablanator 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 02.07.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 190 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #223   Objavljeno 19.09.2011 12:36:13     | 
						       | 
					 
				 
			 
			No, dobil sem odgovor, da lahko telefon prevzamem od 14h dalje, vendar niso nic omenili da bi dobil drug telefon. V ozadju sem slisal samo, da je zamenjan( nevem pa ali je to misljeno na home button ali prav na telefon)
 
 
Lp
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabužiček helper 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 28.06.2009 | 
					 
					
						| Prispevkov: 12239 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #224   Objavljeno 19.09.2011 12:40:02     | 
						       | 
					 
				 
			 
			cel telefon je zamenjan.
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27471 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #225   Objavljeno 19.09.2011 13:03:18     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | sasoz je napisal/a: | 	 		  Tudi meni ne kaže na selfsolve.apple.com, ampak sem ga že menjal, izven garancijskega roka, prvega Iphona, in so mi ga zamenjali brez problema, sam poakza sem njihov servisni list.
 
 
"Jest" praviš da je to tvoj 3ji telefon, si kakšnega dal v garancijo izven enoletne garancije prvega telefona? | 	  
Ne ... Kupljen je bil lani avgusta... enkrat je bil menjan spomladi zaradi Home gumba... drugic pa nekaj dni pred iztekom garancije (se mi zdi, da v zacetku avgusta ali pa je bilo konec julija) ... tokrat pa zaradi "ropotuljice"... sem takrat pisal v eni temi tukaj ...
 
Sem pa imel lani enega 3GS, ki je bil vec kot eno leto prej kupljen v Italiji in je imel prav tako problem s home gumbom ... pa sem vprasal, ce lahko pri EPL.ju probamo, pa je rekel, da ne, ker je pri Apple-u ze potekla garancija... Sem ga potem nesel v Italijo, kjer je garancija 24 mesecev in sem tam dobil novega... Res sem ga pa moral cakati dobre tri tedne    ...  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27471 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #226   Objavljeno 19.09.2011 13:06:02     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | thetappker je napisal/a: | 	 		  No, dobil sem odgovor, da lahko telefon prevzamem od 14h dalje, vendar niso nic omenili da bi dobil drug telefon. V ozadju sem slisal samo, da je zamenjan( nevem pa ali je to misljeno na home button ali prav na telefon)
 
 
Lp | 	  
Garancijsko iPhone-ov ne popravljajo ... Vedno dobis novega (refurbished)  ...  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #227   Objavljeno 19.09.2011 13:55:48     | 
						       | 
					 
				 
			 
			"JEST" torej pol bi moral met garancijo na pro-servisu do začetka avgusta 2012. Če te bo telefon kej zaj. nes na servis pa boš videl da menjajo brez problema    
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #228   Objavljeno 19.09.2011 13:57:29     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Mislim pa da imam še nekje kopije papirjev, od 3gs-a dkaj sem ga nesu prvič, in kdaj drugič na servis, če najdem bom prlepu gor    
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Staff 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 13.03.2011 | 
					 
					
						| Prispevkov: 7143 | 
					 
					
						| Kraj: Logatec | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #229   Objavljeno 19.09.2011 13:57:56     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Potem gre za nateg oz. prazne obljube PRO-servisa!!meni tud ni jasno zakaj pol govorijo glede garancije ob menjavi telefona…!!    
			 _________________  
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #230   Objavljeno 19.09.2011 14:05:23     | 
						       | 
					 
				 
			 
			 	  | idavid4 je napisal/a: | 	 		  Potem gre za nateg oz. prazne obljube PRO-servisa!!meni tud ni jasno zakaj pol govorijo glede garancije ob menjavi telefona…!!   | 	  
Ni nateg    pa kolkrat morm še povedat da so ga men zamenjal izven applove garancije    preberi par postov gor, sem napisal da so mi ga zamenjal...  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabužiček helper 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 28.06.2009 | 
					 
					
						| Prispevkov: 12239 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #231   Objavljeno 19.09.2011 14:09:14     | 
						       | 
					 
				 
			 
			ampak izgleda, da si zaenkrat si ti edini, ki so mu to naredili.    
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Staff 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 13.03.2011 | 
					 
					
						| Prispevkov: 7143 | 
					 
					
						| Kraj: Logatec | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #232   Objavljeno 19.09.2011 14:10:55     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Ja nevem ti si edini do sedaj ki lahko potrdi da to drži kar pravijo da ob menjavi za drugega ponovno velja garancija!!     sam imam papir ki sem ga dobil ob menjavi vendar na njemu nič konkretnega ne piše samo za gre za menjavo in ser.številka novega…!!    
			 _________________  
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #233   Objavljeno 19.09.2011 14:40:49     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Očitno ne bomo prišli do konca    tudi na mojem papirju nič ne piše,jst sam pravim da so mi zamenjali izven garancije appla, zdej si pa mislte kar hočte    
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jablanator 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 02.07.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 190 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #234   Objavljeno 19.09.2011 14:56:07     | 
						       | 
					 
				 
			 
			bil tam, dobil nov oz. refurbished telefon.. ob vprasanju kako pa je z garancijo so mi zagotovili, da z papirjem ki sem ga prejel danes, od tega datum velja garancija eno leto z tem dokumentom na njihovem servisu (:
  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Staff 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 13.03.2011 | 
					 
					
						| Prispevkov: 7143 | 
					 
					
						| Kraj: Logatec | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #235   Objavljeno 19.09.2011 16:05:10     | 
						       | 
					 
				 
			 
			kr uredu ja...       
			 _________________  
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27471 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #236   Objavljeno 20.09.2011 10:44:57     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Glede na to, da so informacije razlicne in en pravi tako, drugi drugace... sem pisal na Pro Servis, kako je s tem in dobil naslednji odgovor, ki ga z njihovim dovoljenjem objavljam.
 
Moj mail z vprasanjem:
  
From: 	Thomas Bergant <thomas@mobile.si>
 
Subject: 	Apple iPhone - garancija
 
Date: 	19. september 2011 18:06:50 GMT+02:00
 
To: 	apple@pro-servis.si
 
 
 
 
 
Pozdravljeni,
 
 
 
pisem vam v imenu portala mobile.si in foruma jabuk.si, kjer se stalno pojavljajo vprasanja o tem, kako je z garancijo za iPhone 4 (kupljenim recimo znotraj EU oz. Evrope). Od lanskega septembra je mozno take iPhone oddati v garancijsko popravilo tudi pri slovenskih pooblascenih servisih Pro Servis in EPL. Poraja pa se vprasanje, kako je s podaljsanjem garancije v primeru zamenjave izdelka (z obnovljenim oz. "refurbished" izdelkom). Pri EPLju so mi odgovorili, da se garancija NE podaljsa in velja garancijski rok originalnega izdelka. Tako tudi pokaze, ce serijsko stevilko zamenjanega izdelka vpisemo na spletni strani http://selfsolve.apple.com ... Pri vas pa menda na servisu pravite, da ima zamenjan izdelek ponovno 12 mesecno garancijo, ki zacne teci z dnem, ko je bil stranki vrnjen zamenjani izdelek, ceprav na omenjeni strani to ni razvidno. Tudi nikjer drugje nismo zasledili te prakse, prav tako ni nikjer napisano, do kdaj velja garancija zamenjanemu izdelku.
 
 
 
Prosil bi vas, ce mi lahko uradno pojasnite to zadevo. Pogoji so verjetno enaki za vse modele iPhone, iPad in iPod. Poleg tega me se zanima kako je z iPhone-i, ki so uradno kupljeni v Sloveniji preko Si.mobila. Si.mobil ima na svoji spletni strani in tudi v garancijskem listu, ki je prilozen mobilniku, zapisano, da je pooblascen servis podjetje Emonagram d.o.o.. Po nekaterih informacijah sodec, so le oni pooblasceni za garancijske zahtevke teh iPhone-ov prodanih pri Si.mobilu in jih pri vas ali v EPLju sploh ne vzamete v popravilo oziroma zamenjavo?
 
 
 
Za kakrsenkoli odgovor se vam ze vnaprej zahvaljujem.
 
 
 
Best Regards / Lep pozdrav
 
Thomas Bergant
 
... in odgovor, ki ga objavljam z njihovim dovoljenjem
  
From: 	Luka Pogačnik <XXXXXXXXX@pro-servis.si>
 
Subject: 	RE: Apple iPhone - garancija
 
Date: 	20. september 2011 08:12:18 GMT+02:00
 
To: 	Thomas Bergant <Thomas@mobile.si>
 
 
 
 
Pozdravljeni
 
 
 
Kar se tiče iPhone, ki so bili kupljeni pri Si.mobilu.
 
Garancija se lahko uveljavlja tako pri nas kot tudi na ostalih servisih v EU. Moram reči, da pri nas od začetka prodaje še nismo zavrnili telefona, ki je bil kupljen pri Si.mobilu.
 
Refurbished izdelki naj bi pa po Apple imeli 90 dni garancije (oziroma garancijo originalne enote, kar je dlje). Pri nas, glede na to, da tako veleva naša zakonodaja, imajo pa vsi ti izdelki 1 leto garancije. Pri preverjanju garancije pa pokaže da je »out of warranty«, ker se garancija nanaša samo na zamenjano enoto in ne na celotno vsebino paketa. Kar pomeni, da pri 15 mesecov starem iPhonu (garancijsko zamenjan pred 6 meseci, ki je še v garanciji), garancija ne prizna slušalk ter polnilca...
 
 
 
 Lep pozdrav, Luka
 
 
 
Luka Pogačnik
 
Samostojni tehnik / Service tehnician
Predstavnik EPLja pa upam, da bo sam napisal svoje stalisce ...  
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Wozniak 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 04.02.2006 | 
					 
					
						| Prispevkov: 1388 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #237   Objavljeno 20.09.2011 11:08:49     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Pejmo po vrsti:)
 
Glede garancije za iPhone je imel Apple takšno zgodovino sprememb:
 
-brez servisa za iPhone
 
-v servis je bilo možno vzeti katerikoli iPhone v garanciji, ki ni kupljen v SLO (cel svet, EU...)
 
-potem je Apple spremenil, samo EU in brez SLO
 
-potem so spremenili EU + Evropska ekonomska skupnost
 
Glede SiMobila je točno navodilo od SiMobila in od Apple-a, da njihovih telefonov ne more prevzeti v servis nihče razen Emonagram...
 
Prilagam še točno-brez prevoda, kar je Apple pred pol ure potrdil, kaj lahko AASP (Apple Authorized Service Provider) prevzame v garancijsko popravilo:
 
 
All Apple iPhone products designed by Apple that were:
 
 
(a) sold to an end user in a country in the European Union, European Economic Area and / or European Free Trade Association other than the country where the Authorized Service Location is located; or
 
 
(b) sold to an end user through an Apple online store for a country in the European Union, European Economic Area and / or European Free Trade Association  linked to www.apple.com by Apple Inc, its subsidiaries and affiliates, . 
 
 
So it is more then obvious, that you are not allowed to repair iPhones sold in Slovenia by SiMobil.
Mislim, da je vse jasno in točno ter popolnoma nedvoumno zapisano.
 
Glede garancije:
 
-izdelek ima takšne garancijske pogoje, kakršni so bili sklenjeni v državi nakupa oz. pri prodajalcu, ampak Apple ima največ 12 mesecev garancije. Tako velja nekje celo 2 leti garancije,  garancijo pa je potrebno uveljaviti pri operaterju ali njegovem serviserju (Npr. ITIM ma 2 leti če prav vem).
 
Garancija se po slovenski zakonodaji podaljša za čas popravila, če pa je izdelek zamenjan pa se samo v Sloveniji kupljenim izdelkom MORA dodeliti nova enoletna garancija.
 
Za ostale države velja tako kot imajo tam zakonodajo, ampak so tako različne, da je vsaka peta država neka izjema in samo po serijski številkii lahko vsak ugotovi resnični status. Večinoma imajo tako, da je na servis 90 dni garancije oz. originalna, kar je pač daljše.
 
Seveda lahko v tujini kupiš tudi Apple Care in to uveljaviš tudi pri nas, kupiti pa ne moreš Apple Care v SLO (za noben izdelek).
 
Želje, vprašanja, rade volje pojasnim karkoli   
Vse informacije glede servisa so vedno na voljo na brezplačni support številki 080 080 321, vsi pa ste po 3/10/11 vabljeni v servis na Kongresnem trgu 15. Parking je zagarantiran, 15 minut brezplačnih...  
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #238   Objavljeno 20.09.2011 11:53:51     | 
						       | 
					 
				 
			 
			"JEST", hvala ker si se pozanimal in smo končno rešili ta problem    
			
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Jabuk Jedi Master 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 18.10.2007 | 
					 
					
						| Prispevkov: 27471 | 
					 
					
						| Kraj: Medvode | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #239   Objavljeno 20.09.2011 11:59:57     | 
						       | 
					 
				 
			 
			Saj ga nismo resili    Po odgovoru EPLja sodec, bi rekel, da pri Pro Servisu neki ni po regelcih...    ... in vprasanje je, koliko casa bo se tako... Glede na to, da nihce nima nic na papirju... se to lahko spremeni cez noc   
Skratka... ena cela "štala" je okoli tega        
			_________________ Lp
 
Thomas
 
________________________________________________
   
		 | 
	
	  | 
	
		
			
			
			
				Stevie Jobs 
				
				
				
				
					
						| Pridružen/a: 01.06.2010 | 
					 
					
						| Prispevkov: 2253 | 
					 
					
						| Kraj: Ljubljana | 
					 
					
						 | 
					 
					
						  | 
					 
					 
				
				
			 
		 | 
		
			
				
					
						Prispevek: #240   Objavljeno 20.09.2011 12:05:14     | 
						       | 
					 
				 
			 
			To maš prav ja    mogoče bi blo bol da bi bli tih glede tega, bi vsaj ostal tko pri pro-servisu, zdej bodo pa kje skenslal, k se bo lahko EPL prtožu... Sam pomojm pa mislim da je pro-servis izkoristil luknjo v zakonu in jo zdej lepo koristi...  
			
		 | 
	
	  |