Ob strani iPhona mi ne dela tipka za znižanje tona, zato me zanima če je že kdo nesel iPhone k simobilu in ali ti dajo novi iPhona ali ti ga pošlejo na servis ?
Hvala
| SiMobil in servis | |||||||
Ob strani iPhona mi ne dela tipka za znižanje tona, zato me zanima če je že kdo nesel iPhone k simobilu in ali ti dajo novi iPhona ali ti ga pošlejo na servis ?
Hvala |
|||||||
iPhone gre na servis ti pa dobiš drugega refurbished iPhone, je pa baje treba počakati nekaj dni preden dobiš drugega. Uporabi iskanje saj se je že govorilo o tem kako je z garancijo iPhonov kupljenih pri Simobilu.
|
|||||||
Živjo! Na mojem sta bila proximity in brightness senzorja fuč, pa sem recimo v roku enega tedna dobila novega (najbrž refurbished), vendar dela kot urca; brez praskice....praktično NOV, tisti "refurbished" mi čisto nič ne pomeni, važno da mašina dela!
|
|||||||
bi mi bilo dosti bolj vsec ce bi mi dali cisto novega
|
|||||||
Meni bi bilo veliko bolj vsec, ce bi mi dali novega in se 100 Eur, da bom mel za cez vikend,.. Ampak pravijo da njihova politika ni taksna,.. :-/
|
|||||||
Saj sploh ne ves... razlike prakticno ni... niti v delovanju niti pri zunanjosti ... |
|||||||
sploh ne boš vedel da je refurbished
|
|||||||
Čigava politika "ni takšna"? Simobilova? Applova? Tud jaz bi raje, če bi dobil novega. Seveda je treba uveljavljati stvarno napako in ne garancijo. Da so pa refurbished enaki novim pa verjamem. Le tista mala, mala malenkost pa ostaja tam nekje zadaj. Ne vem, morda sem samo jaz tako čuden. |
|||||||
Zna bit ja...nekateri bi imeli raje, da vam neki pol-šolan serviser "paca" po telefonu...tako se namreč v garanciji popravlja večina izdelkov... Kot je že Jest povedal...razlike med novim in refubrished praktično ni... |
|||||||
torej imam eno vprasanje, zanima me ce delata na spodnji strani iphona oba zvocnika ali je eden za okras? kajti meni deluje samo desni pa me zanima ce je to napaka?
lp |
|||||||
upam da se hecaš, že miljonkrat je bilo napisano, da je na spodnji strani telefona samo EN ZVOČNIK, in MIKROFON
![]() |
|||||||
se opravicujem nisem vedel. hvala za odgovor!
|
|||||||
Eden je samo za okras... oz. so ga pri Apple-u predelali v mikrofon...
Tole slokco sem prilepil ze ene 10krat
http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=16178&highlight=zvocnik http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=21855&highlight=zvocnik http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=18795&highlight=zvocnik http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=3431&highlight=zvocnik http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=16274&highlight=zvocnik http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=13035&highlight=zvocnik |
|||||||
najboljše bi blo da bi te slike dali na prvo stran med novice haha
|
|||||||
Od kod si pa zdaj potegnil, da imam raje, da mi nek serviser koplje po telefonu? Jaz bi v vsakem primeru uveljavljal stvarno napako in ne garancije. Tomba, jest je ze enkrat dal en link, kjer so razlozene pravice pri garanciji ali pri stvarni napaki. Predlagam, da se pozanimas, da ne bos pisal bedarij, sploh pa ne s takim tonom. "Mi" imamo sreco, ker ima apple tako politiko, da ti zamenjajo telefon za refurbished. Te stvarne napake in garancijske pogoje nimajo povsod enako urejeno. Pri nas je to dobro urejeno in ne vem, zakaj ne bi uveljavljal svojih pravic. Kaj pa v primeru kaksne "druge" znamke? Kupis Nokio in ti cez dva tedna crkne. A bi jo raje nesel na servis pod garancijo ali bi raje uveljavljal stvarno napako? |
|||||||
In kaj bi naredil, ce bi uveljavljal stvarno napako??????
Se vedno bi dobil refurbished iPhone, pa ce se na pol prelomis... |
|||||||
Meni se tudi zdi bolje, da ti dajo obnovljen telefon, kot pa da ga pošiljajo nekam na servis, kar traja ponavadi en mesec. Prej dobiš telefon.
Da bi si pa izboril novega, pa jaz nimam več energije za tovrstna pregovarjanja ... |
|||||||
No, da se ne bos ti prelomil. Pri stvarni napaki imas vec moznosti. Lahko zahtevas vracilo kupnine, lahko zahtevas nov (zapakiran) izdelek ali pristanes na servisno popravilo. Jaz bi vsekakor izbral nov izdelek. Ce bi pa pristal na servis, bi pa dobil refurbished. To politiko ima apple in nima zveze s slovenskimi zakoni. Ce si kupil aparat pri simobilu, tudi pri njemu uveljavljas stvarno napako. In ne pri applu. Preverjeno iz prve roke pri trznem inspektorju. Pa ce se prelomis al pa ne, jaz bi ali bom, ce bo to potrebno, uveljavljal stvarno napako in nov izdelek. In se enkrat povem, da sem sam mnenja, da res ne opazis razlike med refurbished in novim. |
|||||||
For the sake of argument. Reciva, da so "hijene" in ti zavrnejo stvarno napako. Kaj potem?
|
|||||||
V bistvu je odvisno, kaj je narobe.... Na podlagi tega imas potem obe moznosti... Torej uveljavljanje garancije ali stvarne napake...
Ce ti recimo po enem mesecu uporabe crkne radijskindel... To nikakor ne mores uveljavljati kot stvarno napako... ker napaka ni bila prisotna ze od samega zacetka.... |
|||||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |