Jabuk
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
MacBook Pro 15" se ne zažene več.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 01.10.2007
Prispevkov: 15
Kraj: Bled
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 18.02.2011 19:54:47
MacBook Pro 15" se ne zažene več.
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pritisnem tipko za vklop, slišim zvok cd pogona - potem pa nič tistega "boing" iz zvočnika ko se prižge, namesto tega se ugasne nazaj. Zaslon se sploh ne poskuša prižgat - tema. Probam še parkrat, isto, lučka spredaj pri pokrovu, ki utripa ko je v sleep nekam bledo brli ko se poskuša prižgat, kot da ne bi bilo dosti napajanja. Probam boot iz dvd - nič. Odprem vse skupaj, odklopim disk, enako. Torej disk ni. Baterija polna, lučka na magnetnem konektorju za napajanje zelena. Kakšna ideja? Smile Hvala,

LPJ
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.08.2007
Prispevkov: 810
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 19.02.2011 19:04:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
a je to spet en lastnik mbp 2,2 GHz, ki ne zna iskat po forumu - je vsaj 10 tem z enakim naslovom. Rolling Eyes

grafika je šla, išči po forumu...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 20.02.2011 13:16:13
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
imam isti problem in sem ga odpeljal v sredo v EPL. niso mi se nic odgovorili kaj je slo. ko sem jih poklical v petek ce je kaj znano je servisr dejal "gospod...za ugotovitev napake se caka od 3-5 dni" ...potem sem gospej dejal da sem prebral na forumu za serijsko napako pa je dejala da je ve o tej napaki ampak da je problem ker pri mojemu ni bilo startup zvoka in da je slo mogoce kaj drugega...
drugace pa je tukaj nekaj o tej napaki http://support.apple.com/kb/ts2377

ko dobim odgovor sporocim!

p.s.
potem recem tej gospe ce mi lahko naredi predracun za iMac 27" z dodanim ram-om, itd...ji dam naslov in od srede pa do sedaj nisem prejel ponudbe. omenil sem pa da placam v gotovini...izgleda da imajo dovolj veliko prodajo da se bi borili za vsakega kupca....kr neki no... to se je pac meni pripetilo.
mogoce pa imajo drugi boljse, lepse izkusnje pri EPL.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.04.2008
Prispevkov: 244
Kraj: blizu
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 20.02.2011 18:44:40
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
fpunk je napisal/a:
imam isti problem in sem ga odpeljal v sredo v EPL. niso mi se nic odgovorili kaj je slo. ko sem jih poklical v petek ce je kaj znano je servisr dejal "gospod...za ugotovitev napake se caka od 3-5 dni" ...potem sem gospej dejal da sem prebral na forumu za serijsko napako pa je dejala da je ve o tej napaki ampak da je problem ker pri mojemu ni bilo startup zvoka in da je slo mogoce kaj drugega...
drugace pa je tukaj nekaj o tej napaki http://support.apple.com/kb/ts2377

ko dobim odgovor sporocim!

p.s.
potem recem tej gospe ce mi lahko naredi predracun za iMac 27" z dodanim ram-om, itd...ji dam naslov in od srede pa do sedaj nisem prejel ponudbe. omenil sem pa da placam v gotovini...izgleda da imajo dovolj veliko prodajo da se bi borili za vsakega kupca....kr neki no... to se je pac meni pripetilo.
mogoce pa imajo drugi boljse, lepse izkusnje pri EPL.


V 5-ih dneh sem jaz imel zamenjan motherboard na MBP-ju (sprejetje, odkritje napake v istem dnevu, predračun, zamenjava, prevzem). 5 dni! To je bil Pro Servis.
Z EPL-jem imam sicer vredu izkušnje, vendar s FMC-jem (Pro Servis) še boljše.

lp,
M
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 21.02.2011 13:22:24
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
glede na to da me niso nic klicali sem jih danes poklical in mi povedali da po diagnostiki jim ni izpisalo problematicne sifre serijske napake. šla je maticna plosca ki pride 596€.

ima kdo kako drugo resitev?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.04.2008
Prispevkov: 244
Kraj: blizu
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 21.02.2011 18:13:02
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
fpunk je napisal/a:
glede na to da me niso nic klicali sem jih danes poklical in mi povedali da po diagnostiki jim ni izpisalo problematicne sifre serijske napake. šla je maticna plosca ki pride 596€.

ima kdo kako drugo resitev?


Kako misliš, kako drugo rešitev?

Kar so ti povedali, drži, zdaj pa je na tebi ali jim potrdiš, da popravijo ali kupiš drugega maca. Tu kake alternative ni. Vsaj, da bi jaz vedel, ne.

lp,
M
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 21.02.2011 20:36:12
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
hotel sem vedet ce je kak FMC ali kak drug servis cenejsi.
a lahko vprasam da dobim staro maticno nazaj?
ker sem ze mel izkusnje z tehnicnimi deli da je potem ta servis reklamiral to maticno ampak meni zaracunal.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.08.2007
Prispevkov: 810
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 21.02.2011 23:11:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
pri meni je pomagalo, da je računalnik nekaj časa stal na HLADNEM. Wink
malo preberi po netu, kaj se vse počne, da se računalnik postavi vsaj do te mere, da javi error grafične in ne cele matične plate...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 22.02.2011 09:01:35
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
zdaj je ze prekasno, saj sem ze narocil novo maticno.

hvala za pomoc in upam da jo bo kdo drug dobro izkoristil, da bo dal jabko na hladno Razz
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 01.10.2007
Prispevkov: 15
Kraj: Bled
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 22.02.2011 09:12:43
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hvala za odgovore, računalnik še nisem dal na servis, je pa kupljen v FMC, tako da ga bom nesel tja na Pro servis. Sicer je v mojem tudi 8600gt, vendar je to model, ki naj nebi več imel te napake. Sprašujem tudi zato, ker ko se za tisti kratki čas računalnik prižge (oz. daje od sebe zvoke ventilatorjev, cdja, slike ni), se sliši kot da bi bilo premalo napetosti - teško opisati. Uglavnem, brez servisa se kar sam ne bo popravil Smile Pa še to, če je slučajno vseeno napaka zaradi nvidia procesorja, kako veš da tudi na nadomestni matični ne bo isti problem čez par let ali prej?

P.S. fpunk, upam da ti bodo dobro popravili, kar se tiče prošnje za ponudbe iz EPL pa imam čisto isto izkušnjo, dobesedno jih je treba prosit, ampak potem je pa ok Smile In hvala kenz76 za nasvet, res se mi ne mudi, lahko še malo sam raziskujem naprej.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 24.02.2011 23:49:51
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
danes so mi popravili MBP. zaprosil sem jih ce mi lahko dajo staro, pokvarjeno maticno. dejali so da NE ker jo posljejo na apple da ugotovijo kaj je narobe. rekel sem jim da ce jo posljejo potem naj mi dajo novo zastojn ne pa da jo placam. potem prleti en visok bjondo in mi rece da ce mi ni prou ta cena da nej dam 1200e za to maticno in se je zacel na ves glas smejat. KMET.
pri tej novi pa so mi rekli da imam karancijo 3 mesece.
kr neki no...placal sem in nikoli se vec ne vrnem h tem salabajzerjem.

p.s.
kjer koli sem nesel popravit stacjonarca HP so mi vrnili stare dele. nevem zakaj se tukaj komplicira.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 01.10.2007
Prispevkov: 15
Kraj: Bled
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 01.03.2011 19:44:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ojej, moje sozalje, pa upam da ti bo delal v neskoncnost Smile Moj je sel vceraj na servis, cakam diagnozo... Drugace pa ja, pokvarjene dele so ti dolzni vrniti.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 01.03.2011 22:20:17
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
varstvo potrosnikov klice....
pa se garancija 3 mesece! halo!!!?!?

upam da bo tvoja diagnoza kaka serijska napaka Smile
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 01.03.2011 23:40:26
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Fantje, dajte no realna dejstva pisat ne pa takole klevetati razne neresnice in pa nepreverjena dejstva al pa vprašte pa dobite vsakič odgovor za vsako posamezno reč ekstra...

1)
fpunk: verjetno sem tebi lepo razložil, da imaš pri Appleu dve možnosti pri zamenjavi te plošče. Prva cenejša je tista za katero se je odločil serviser in jo Apple imenuje repair, pri temu tvoja plošča ostane Apple-u, če pa se prav spomnim je strošek za to okoli 400€... Druga možnost je exchange, kjer dobiš svojo pokvarjeno pološčo nazaj in Apple ti novo zaračuna po polni ceni okoli 1200€.

Tvoj komentar na kmeta pa je res prav lepi plod tvoje domišlije, saj je kolegica Urška prišla povprašat v pisarno ali lahko dobiš pokvarjeno poločo nazaj in ta visoki bjondo, ki je prišel tja-jaz, ti razložim, da sta dve možnosti serviser pa je kot običajno izbral cenejšo a še vedno imaš možnost izbrati tudi drugo možnost če tako želiš. Vzel sem tvojo serijsko številko, takoj preveril kompletno tvoje popravilo, ceno za exchange ploščo in ti prišel povedati ceno za exchange a nisi ne komentiral ne nič podobnega ter samo odšel...

Karkoli ti ni všeč ali ti ne ustreza lahko dvigneš telefon in pokličeš v Apple na za to brezplačno številko 080 080 321, kar se boš tam dogovoril bodo šalabajzerji iz tvoje glave z veseljem uresničili in te osrečili, če je to le možno.

Zavedati pa se moraš, da je Apple tisti, ki določa pravila, postopke, cene, čas popravila, čas dostave rezervnih delov... šalabajzerji pa vedno vse naredimo.

Kaj od tega ni res kar sem zapisal, da je tvoj četrtkov zapis nekaj povsem drugega?

2)
Še tema 2 glede 3 mesece garancije, tudi tu zanemarjate glavna dejstva, da je na tej stvari, kjer je 3 mesece garancije na zamenjani del stvar taka, da gre za izdelek kupljen v tujini, kjer imajo precej drugačno zakonodajo kot pri nas in ta izdelek sodi pod pravice in obveznosti, ki jih je ta kupec sprejel v državi nakupa. Nekatere države imajo pač 3 mesece garancije na servisno storitev oz. originalno garancijo če je ta daljša od teh 3 mesecev.

3)
Primer 3 pa je zaradi ponudbe, ki je verjetno vezana na zadnje Apple spremembe modelov in cen, žal od vseh nas velecenjeni Apple že več kot teden dni ne pljune cen na papir in jih obljublja vsakič za čez noč in ponovno za drugo jutro pa jih enostavno ni. To je edini primer, da ne dobiš ponudbe isti dan. Če se motim pa mi povej za koga ali na koga pa preverim, seveda pa nikakor ne mislim, da smo nezmotljivi se pa za to zelo trudimo.

Vsak konstruktivni komentar je dobrodošel.

Miloš
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 01.03.2011 23:43:36
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 lepo napisano.. Smile Smile

Na ono stevilko pa se splaca klicati, povem iz prve roke, ko sem imel tezave z mojim iMac 27, sem dobil novega in se darila... Smile
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 08.11.2006
Prispevkov: 871
Kraj: Žalec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 02.03.2011 00:04:59
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
fpunk je napisal/a:
danes so mi popravili MBP. zaprosil sem jih ce mi lahko dajo staro, pokvarjeno maticno. dejali so da NE ker jo posljejo na apple da ugotovijo kaj je narobe. rekel sem jim da ce jo posljejo potem naj mi dajo novo zastojn ne pa da jo placam. potem prleti en visok bjondo in mi rece da ce mi ni prou ta cena da nej dam 1200e za to maticno in se je zacel na ves glas smejat. KMET.
pri tej novi pa so mi rekli da imam karancijo 3 mesece.
kr neki no...placal sem in nikoli se vec ne vrnem h tem salabajzerjem.

p.s.
kjer koli sem nesel popravit stacjonarca HP so mi vrnili stare dele. nevem zakaj se tukaj komplicira.


kam si peljal Hpja popravljati na protek?? Jaz še v lajfu nisem dobil od njih nič nazaj kaj je pokvarjenega, saj uradni Hpjevi servisi tudi pošljejo pokvarjene dela na pregled itd...

_________________
SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p.
MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE
CISCO CCNA LINUX RHCE
mail: grega@sistemko.net
web: www.sistemko.net
041817919
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 95
Kraj: Ravne na Koroškem
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 02.03.2011 10:52:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No.1 ufff, tole je pa bilo izčrpno.
Popolnoma se strinjam, kar si napisal.
Je očitno že kar praksa na tem forumu da vsakokrat (mogoče v "afektu"), ko se komu pač ne izide po njegovih pričakovnjih marsikdo zapiše stvari na tak način, kot jih pač on želi videti, noče pa ali pač ne zna pogledati čez pult.

Seveda ima vsaka medalja dve strani in veseli me, da je tu razloženo tudi z druge strani.

Ker sem tudi sam imel nekaj problemov, lahko dejansko iz prve roke povem, da se dajo stvari zmeraj urediti. Včasih je potrebno malo potrpljenja in to je to. Res je tudi, da se stvari v življenju kvarijio in je zato možno pri vsaki stvari realno pričakovati okvaro. In če Apple ponudi zamenjavo za polovično ceno, hja kaj si lahko zaželiš več. Mogoče Apple Care in podaljšano garancija na 3 leta?
Potem si lahko brez skrbi in rešen negodovanja do "nespoštljivih" trgovcev oz. serviserjev v SLO.

Bodimo pošteni in povejmo kako je v resnici in ne izkrivljati resnice ter pljuvati vse povprek.
Pri nas tudi delamo s strankami in včasih pride kakšna, ki se že doma nameni razpištolit ali pač išče nekoga, na katerem bi sprostil svoj ventil.
Lahko mi verjamš, da smo bolj srečni (in na EPL-u tudi), če je stranka zadovoljna, kot pa da ni - finančna logika Wink


Nazadnje urejal/a Sus@nn@ Čet 03. Mar 2011 11:51; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Foto Ivko | www.ivko.si
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 02.03.2011 11:38:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hvala za lepe misli (Sus@ne in Harker), imam pa dodatek k točki 3, ki je še nisem pojasnil do konca in sem jo seveda raziskal, čeprav se kao šalabajzeri ne ukvarjamo z vsako stranko...

Če si to ti mikla@.... si 23.2 dobil ponudbo za željeni računalnik. Upam, da se ne motim o komu govorim, seveda pa lahko preverim če gre za koga drugega.

Servisno diagnostiko si imel opravljeno v dveh delovnih dneh, popravilo pa v enem dnevu od tvoje dodločitve, da se to poravlja. Apple ima običajni rok popravila cca 10 dni, EPL pa 3-5 dni, kot vidiš pa je to lahko tudi en dan... ampak o pozitivnih stvarh se le redko govori oz. se lahko obrnejo tudi drugače.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 19.10.2008
Prispevkov: 237
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #19   Objavljeno 02.03.2011 21:00:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Hvala za lepe misli (Sus@ne in Harker), imam pa dodatek k točki 3, ki je še nisem pojasnil do konca in sem jo seveda raziskal, čeprav se kao šalabajzeri ne ukvarjamo z vsako stranko...

Če si to ti mikla@.... si 23.2 dobil ponudbo za željeni računalnik. Upam, da se ne motim o komu govorim, seveda pa lahko preverim če gre za koga drugega.

Servisno diagnostiko si imel opravljeno v dveh delovnih dneh, popravilo pa v enem dnevu od tvoje dodločitve, da se to poravlja. Apple ima običajni rok popravila cca 10 dni, EPL pa 3-5 dni, kot vidiš pa je to lahko tudi en dan... ampak o pozitivnih stvarh se le redko govori oz. se lahko obrnejo tudi drugače.


ne bom kradel tvojega dragocenega casa in bom kratek. to sem jaz mikla...
te popolnoma razumem da imate dnevno opravka z reklamacijami in pokvarjenimi deli.
naj povem da sem racunalnik prinesel k vam 16.02., od vas nisem prejel nobenega klica, zato sem 21.02. poklical in ste mi dejali kje je napaka. takoj sem potrdil da se mi zamenja kos. takrat mi ni bilo receno da se rabim starega nazaj da moram kaj doplacat. racunalnik je bil popravljen 24.02.. ce bi mi ob prvem klicu povedali kako stvari gredo se ne bi razburjal.
me pa moti to da ste mi dejali da je garancija "tam ene 3 mesece".

glede predracuna za iMac pa sem povprasal za ponudbo 16.2. . do 24.2. nisem nic prejel na mail zato sem se 1x zaprosil. ponudba je bila slabsa od konkurence zato sem se tam odlocil za nakup.
v teh casih si bi moral prodajalec resno vzet ponudbe in prosnje strank ker nima vsak 2k eur za racunalnik.

zal se ne bom vec oglasil pri vas, bom raje poklical na 080....

lp,
milos.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.08.2007
Prispevkov: 810
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #20   Objavljeno 02.03.2011 22:38:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
soimenjaka, pa se nista uspela dogovorit... Smile

no, pa še resno:
pri EPL so odlični, čeprav včasih res malo "počasno reagirajo".
meni so oba MBP-ja (mid 2007, z okvarjenimi nVidia-mi) popravili v 2 dneh - osupljivo hitro.
ko sem kupoval prvega, sem ga vzel pač pri Aris-u, ker mi je B. upal povedat (na svoj riziko), da dobi pošiljko avgusta, pri EPL pa ste bili malo bolj skrivnostni. Confused tadrugega sem vzel pri EPL, ker je bila cena prava.
na servisu pa zelo korekten odnos, za rešitev/obuditev grafike na drugem so se trudili 3 dni na vse mogoče načine, na koncu mi je uspelo samemu z "zamrzovanjem" sistema (sem kodo verjetno res dobil po naključni sreči, za "rep"...). popravili pa v 2 dneh!
se pa s korektnim odnosom kupca, ki ne misli dobesedno, da je kupec vedno kralj, da dogovoriti marsikaj. Wink

čigava pa sploh je številka 080... ? slovenski apple care?
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani