Sovražim Solo.si
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 05.03.2008 |
Prispevkov: 2498 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 27.09.2009 10:47:01 Sovražim Solo.si |
|
Kupil sem WD MyBook 1 TB, malo več kot pred mesecem dni. Čez dva tedna mi je crknil napajalnik, zato sem ga poslal nazaj, da mi ga zamenjajo za novega. Od tega je preteklo že DEBEL MESEC, in vedno, ko kličem, pravijo, da čakajo, da dobijo zalogo novih napajalnikov, in da mi ga potem pošljejo, in da bi moralo biti naslednji teden. Solo.si, prvič in zadnjič!
-J
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 05.03.2008 |
Prispevkov: 2498 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 27.09.2009 10:47:56 |
|
Poleg tega pa je gospod, ki se oglaša na telefon (ko se pač oglasi - 1x na vsakih 5 poskusov), izjemno nejevoljen. Katastrofa.
/rant
-J
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 14.06.2008 |
Prispevkov: 43 |
Kraj: Kamnik |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 27.09.2009 10:52:39 |
|
Če se ne motim vodi solo.si ista ekipa kot (sedaj že bivši) email.si. Tako je samo še vprašanje časa kdaj se zgodba ponovi.
Lp
|
 |
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10564 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 27.09.2009 10:59:29 |
|
A nisi poleg diska dobil tudi garancije pri uradnem uvozniku? Skoraj vedno je bolje in hitreje, če zadevo neseš na uradni servis in ne nazaj k prodajalcu.
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 28.06.2009 |
Prispevkov: 12239 |
|
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 27.09.2009 10:59:58 |
|
je en moj koleg pri njih naočil printer za katerega je pisalo, da ga imajo na zalogi in, da je predviden rok dobave 3-5 dni. Po enem tednu ga on še zmeraj ni dobil, prav tako po 10 dneh zato jih je poklical in vprašal kaj in kako je na stvari. Odgovorili so mu, da printerja ni na zalogi in, da ga bodo probali nabavit, po 20 dneh(medtem jih je še enih 3 krat klical) ali pa še nekaj več so ga poklicali in rekli, da printerja ne morejo zrihtat in če bi slučajno hotel katerega drugega. Pol je pa isti printer naročil prek ebaya in po 5 dneh ga je dobil iz Berlina.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 05.09.2009 |
Prispevkov: 314 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 27.09.2009 11:08:25 |
|
Tudi sam imam dokaj slabe izkušnje s trgovino SOLO. Enkrat, ko sem naročil računalnik, in ker slučajno nisem mogel osebno prevzeti, sem izbral opcijo, da mi pripeljejo. In, ker me nobeden ni obvesil ne kdaj, ne kako je in bo pošiljka poslana sem čakal kot nekakšen ***.
Drugo kot drugo, ne odgovarjajo na e-pošto, zelo neprijazni preko telefona,..
Res je, da je bilo tisto, kar sem iskal pri SOLO najceneje, vendar od sedaj naprej veliko raje dam par €€ več in kupim pri boljših prodajalcih, pa naj si bo to Mimovrste, BigBang,..
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 03.04.2009 |
Prispevkov: 126 |
Kraj: Novo mesto |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 27.09.2009 11:16:37 |
|
Moj kolega je pri njih naroču računalnik in ni imel nobenih problemov.
Dostava je bila v predvidenem roku...
Bom jih še js sprobal 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 15.02.2009 |
Prispevkov: 770 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 27.09.2009 11:38:58 |
|
Pri mojem WD-ju, kupljenem v MediaMarktu, se je zgodilo enako. Ko sem prišel tja so mi takoj ponudili izbiro: nov WD ali nov adapter. Adapter sem dobil takoj! Pohvale MediaMarktu.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 14.06.2006 |
Prispevkov: 974 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 27.09.2009 11:44:48 |
|
jst, sm pr solo.si nekajkrat nakupoval, vedno dubu izdeleke ceneje kot kjerkoli v sloveniji pa se v dogovorjenem roku...
je pa res, da je imelo kar nekaj ljudi probleme z njimi. moram potrkat na les, ampak pr imeni je blo do zdej res vse ok in bom se naprej nabavljal pri njih 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 06.05.2009 |
Prispevkov: 495 |
|
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 27.09.2009 11:46:26 |
|
hm zanimivo... jas sm pr solo narocu wd passport dobil v navedenem roku delal brez problema...
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 08.10.2008 |
Prispevkov: 4549 |
|
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 27.09.2009 12:30:44 |
|
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.03.2008 |
Prispevkov: 1584 |
|
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 27.09.2009 12:30:55 |
|
o Solo.si in garanciji je bilo že napisanega precej (predvsem na slo-tech in joker.si). Je pa res, da imajo včasih precej bolj ugodne cene. Žalostno,da je vse skupaj tako 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.09.2009 |
Prispevkov: 959 |
Kraj: Drevo na vzhodu |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 27.09.2009 15:42:05 |
|
Preberite (komur se pač da) tisto dolgo temo na Slo-Techu:
http://slo-tech.com/forum/t291936
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 27.09.2009 15:46:33 |
|
solo.si želi biti najcenejša spletna trgovina in posledično vse uvaža iz tujine, mimo uvoznikov v Sloveniji (in tako povzroča preglavice vsem; namreč proizvajalci načeloma ne priznajo garancije, če izdelek ni kupljen pri uvozniku, ki želi uveljaviti garancijo). kar pomeni, da je izdelek potrebno poslati v tujino za kar sledi čakanje.
hkrati imajo zelo nenavaden način poslovanja, še iz časa email.si. v zadnjih mesecih pa so imeli že večkrat začasno blokiran račun 
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.11.2008 |
Prispevkov: 105 |
Kraj: Somewhere beyond the sea |
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 27.09.2009 19:44:46 |
|
Jest imam z njimi eno pozitivno in dve negativni izkušnji.
Pozitivna je bil nakup USB ključa, ki je prišel v dogovorjenem času in je še danes vse ok.
Negativni pa sta dve naročili: prvo je bilo oddano lani decembra za skin za prenosnika. Sem klicala kar nekajkrat in potem so mi rekli, da bodo oni mene poklicali, ko jih bodo/če jih bodo dobili. Tako da sem pač obupala in drugje kupila novega.
Zadnje naročilo (ker me očitno ni izučilo) sem oddala kak mesec nazaj za en WD zunanji disk, pozabila sem pogledati ali imajo zeleno ali rumeno pikico zraven artikla preden sem naročila. Na žalost je bila rumena, tako da tega diska sigurno ne bom nikoli videla. Sem si pa že rajši medtem kupila novega.
Za v prihodnje vem, da verjetno ne bom več naročala pri njih. Tistim pa ki boste, svetujem da preden naročilo potrdite, pogledate kako piko ima artikel, če ima rumeno ali rdečo nakup rajši opravite drugje (ali pa vsaj opravite telefonski klic kako je z zadevo).
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 20.07.2008 |
Prispevkov: 155 |
|
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 27.09.2009 20:11:54 Re: Sovražim Solo.si |
|
St0rMl0rD je napisal/a: | Kupil sem WD MyBook 1 TB, malo več kot pred mesecem dni. Čez dva tedna mi je crknil napajalnik, zato sem ga poslal nazaj, da mi ga zamenjajo za novega. Od tega je preteklo že DEBEL MESEC, in vedno, ko kličem, pravijo, da čakajo, da dobijo zalogo novih napajalnikov, in da mi ga potem pošljejo, in da bi moralo biti naslednji teden. Solo.si, prvič in zadnjič!
-J |
a tako srečo si celo imel? jaz sem naročil istega in mi je napajalnik crknil po 2 dneh  pa še na začetku sem rabil 3h da mi ga je sploh zaznalo...
no, za tem sem ga nesel nazaj in čakal 1 mesec da so mi denar vrnili, ampak ga niso, zato sem klical in se razpizdil, nasledn dan dnar cakal na racunu...
v glavnem bedaki so!
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 30.12.2008 |
Prispevkov: 2405 |
|
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 27.09.2009 20:15:53 |
|
Ha, da še jaz pristavim svoje negativne izkušnje s Solo.si. Tako kot je že nekdo zgoraj omenil, me je tudi samega že večkrat in vedno znova zbodla neprijaznost zaposlenega, ki dviga telefone. Wtf model, vsaj malo zanimanja in profesionalnega odnosa lahko pokažeš s strankami! Skrajno neprijazno odgovarja, pa tudi zdi se ti, kot da bi mu bil v nadlego z vprašanji in da si ga zmotil sredi ne vem česa pomembnega!
Drugače pa sem pred kakšnim letom pri njih naročil WD 1TB disk. Na njihovi strani je pisalo, da je na zalogi, tako da sem nekega ponedeljka po internetu zadevo naročil. Čez nekaj dni še zmeraj nisem dobil na mail nobenega potrdila niti ničesar drugega, da so disk sploh poslali. Tako sem jih poklical in oglasil se je tisti nejevoljni osebek, ki je rekel, da jih trenutno nimajo na zalogi in da jih pričakujejo v petek. (Ja dobro, potem pa vsaj označi na strani, da jih NI na zalogi!) Tako sem v soboto končno prejel disk. A glej si ga zlomka - takoj, ko sem disk prijel v roke, sem opazil, da je v notranjosti očitno odlomljen košček nečesa, ki se premika sem ter tja. Po nekaj minutah mi je končno uspelo prepoznati, kaj to je - bil je košček odlomljene plastike - sicer ne vem od kod, ampak če sem že plačal 139 € za disk, hočem jasno brezhiben izdelek. Zato sem ga nesel nazaj in zamenjal za novega. Hvala bogu je do sedaj deloval v redu.
Pred par meseci pa sem pri njih kupil še Logitech Alto Stand za svojega MBP-ja. Ker se je izkazalo, da ni primeren za mojega prenosnika, sem jim ga vrnil in zmenili smo se, da mi bodo denar nakazali nazaj na račun. Ko po enem tednu še zmeraj ni bilo nič, sem jih poklical, kdaj nameravajo kaj nakazati. Tokrat se je oglasila ženska, ki je zažvrgolela, da so pač oni dolžni v roku 30 dneh nakazati in da bodo to kmalu storili. Ko še 30. dan ni bilo nič, sem sklenil, da še en dan počakam in če takrat ne bo, se bom pa zares pritožil. No 31. dan pa so mi potem končno le nakazali.
Kakorkoli že, zelo nesolidno in neprofesionalno. Kakor imajo velikokrat najnižje cene v SLO, pa se tudi obnašajo zelo neprimerno, pa tudi izdelki so očitno nemalokrat nižje kvalitete. Dvomim, da bom še kdaj pri njih kupoval.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 15.08.2008 |
Prispevkov: 137 |
|
|
 |
|
Prispevek: #18 Objavljeno 27.09.2009 20:38:11 |
|
Povsem enake probleme z menjavo adapterja sem lani imel tudi sam: http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=5782&highlight=
Disk sem prejel po 45 dneh...z novim adapterjem.
Sicer imam pa s solo.si pretežno slabe izkušnje. Cene so sicer res med najnižjimi, vendar moraš pred nakupom poklicati in povprašati po konkretnem artiklu. Internetna stran in lučke zraven artiklov niso ažurne. Med macbooki se še vedno prodaja macbook s Tiger OS X, zraven pa piše dobava 7-14 dni...
Se mi je tudi že zgodilo, da sem naročil nov notranji trdi disk z zeleno lučko in so me potem klicali, če lahko naročim drugega, ker tega ne dobivajo več.
Najboljša varianta je torej, da preveriš pred oddajo naročila in naročiš samo, če je na zalogi (drugače čakaš v nedogled) in če je mogoče osebno prevzameš. Sicer pa vmes nekajkrat pokličeš in jih spodbudiš, da gre tvoje naročilo prej naprej, ker sicer pozabijo nate.
Edina pozitivna izkušnja je bil WD Passport, ki sem ga po omenjeni varianti prejel še isti dan.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 15.05.2009 |
Prispevkov: 1709 |
|
|
 |
|
Prispevek: #19 Objavljeno 27.09.2009 21:59:40 |
|
kupil pri njih wifi kamero. je imela precej pikčasto slikoampak sem pač mislil da boljše v tem cenovnem razredu ni. kasneje nekje na netu preberem da gre za fabrško napako. pošljem mail, pa še enega ..... do danes še ni odgovora. več kot leto.
imam pa slabe izkušnje tudi z expansys.com pa tudi expansys.si v bistvu.
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 28.06.2009 |
Prispevkov: 12239 |
|
|
 |
|
Prispevek: #20 Objavljeno 27.09.2009 22:08:40 |
|
pa sem ravno danes med iskanjem belega WD passporta ugotovil, da majo ga oni najceneje 
|
 |