Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #201   Objavljeno 19.09.2015 08:21:04
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
1. Ne dobil je starega (kaj je zate novo? To da ima belo skatlo?)
2. ker je ocitno se pri produkciji nekaj zataknio in je imel napake... Kaj ima s tem EPL?! Ce ti Apple najeda, kupi Samsung crap pa ne joci vec.

Najedas tukaj. Ne vem kaj naj ti mi. Naj ti uredi Telekom in to je to. Ocitno ni vse tako kot ti govoris ali pa le imas utvare kaj tebi pripada oziroma kako bi moralo biti.

Poznam ze 17 let EPL in do sedaj vse tako kot je treba.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 12.10.2008
Prispevkov: 2677
Kraj: Kočevje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #202   Objavljeno 19.09.2015 08:22:34
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aprimozic je napisal/a:
1. misliš da si dobil novega
2. jaz se sprašujem zakaj so mogli že 2 menjat



mislim, da je skrajni čas, da se vrneš nazaj na android telefon, kjer ti ga bodo na servisu pošraufali. Če te apple politika servisa tako nervira
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9131
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #203   Objavljeno 19.09.2015 08:31:22
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
A to prav razumem, da je problem v škatli. Za telefon, ki je bil servisno zamenjan bi tip rad dobil original škatlo in zdaj kle na forumu takle cirkus zganja. Cry

_________________
Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #204   Objavljeno 19.09.2015 08:56:05
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macata je napisal/a:
A to prav razumem, da je problem v škatli. Za telefon, ki je bil servisno zamenjan bi tip rad dobil original škatlo in zdaj kle na forumu takle cirkus zganja. Cry



Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.



Saj se pa trudim pisati knjižno slovensko, da je zadeva razumljiva vsem.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #205   Objavljeno 19.09.2015 09:27:41
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aprimozic je napisal/a:
Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.



Saj se pa trudim pisati knjižno slovensko, da je zadeva razumljiva vsem.


Ce sem prav razumel, si ti telefon oddal na Telekomu? Mislis, da ni nobene moznosti, da bi Telekom to dal najprej popravljat komu drugemu? Si 100% preprican, da se na EPL lazejo oz. govorijo nekaj kar ni res? Ni mi jasno, zakaj bi to poceli... Saj od tega nimajo prav nic. Nekako mi vse skupaj ni logicno Embarassed in resnicno celotna zgodba izgleda tako, da je colj cimbolj oblatiti EPL, ki je v tem primeru zgolj servis. Garant je Telekom, proizvajalec pa Apple Exclamation ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9131
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #206   Objavljeno 19.09.2015 13:35:11
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aprimozic je napisal/a:
Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.


Ne razumem, zakaj se EPL ščiti in pred kom.

A ker ti je zamenjal telefon, ki je bil defekten? In potem ti ni hotel še enkrat zamenjat telefona in se je izgovarjal, da je bil telefon nepooblaščeno odprt?

--------

Po tej logiki bi EPL ščitil kvečjemu svojega principala (Apple). Pri tem ne vidim, kakšno korist ima od tega EPL. Oni so itak v Applovi support aplikaciji navedli serijsko starega telefona, dobili potrditev za zamenjavo, zapiseli serijsko nadomestnega telefona. Zaključeno

In potem nadomestni telefon priključili na Applov diagnostični software, ki je verjetno "izpljunil" zavrnitev zaradi nepooblaščenega odpiranja. Kako je to ugotovil ne vem, ampak si predstavljam, da imajo posamezni sklopi v telefonu tudi neke svoje serijskeo oznake, ki jih software primerja s podatki v bazi. In če to ne klapa, je evidentno, da je prišlo do nepooblaščenega servisiranja.

In če je ta ugotovitev napačna, se pritožiš na Apple support, ki recimo odobri ponovno menjavo telefona. In potem ti ta telefon zamenjajo. Tudi EPL.

Verjetno so dopuščene tudi vizuelne ocene serviserja, ki so seveda lahko povsem subjektivne. In če se s tem ne strinjaš, je spet višja inštanca Apple support.

Torej spet nima tu EPL nekega totalitarnega vpliva na odločitve. Kar jim reče Apple, to naredijo. Predvsem pa ne naredijo stvari, ki jih Apple ne dovoli, saj potem gre to v njihovo škodo (strošek).

Zato mi ni jasno, kaj bi lahko EPL sploh imel od tega, da te zajebava. Ok, mogoče imajo sadistična nagnjenja do uporabnikov Apple izdelkov. Ne verjamem. Confused

_________________
Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 03.04.2010
Prispevkov: 68
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #207   Objavljeno 19.09.2015 13:36:07
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Prodajalec je zgolj posrednik med kupcem in servisom, prodajalec ni nikoli strokovno usposobljen da bi odobril menjavo. Lahko pa v prid dobrih odnosov se naprej menja aparat na lastne stroske.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #208   Objavljeno 19.09.2015 14:24:15
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Na Applu so jasno povedali, da se zavedajo, da je možnost okvare pri takšni količini verjetna, zato so tudi odobrili menjavo. Torej Apple v tej zgodbi ne deluje v škodo meni.

Kot je že uporabnik @erikc3000 povedal je Telekom posrednik ki ni strokovno usposobljen in poda odgovore kupcu povzete glede na odgovor servisa.

ker pa verjamem, da je že marsikdo videl odprt Iphone 5s oz ga je že sam odpiral pa mu je lahko jasno, da je spodnja slika namensko tako nastavljena, in ta slika bi naj bila dokaz o nepooblaščenem posegu.



Torej če so ostali 3-je vijaki nameščeni, potem pri 4. ne more priti do takšnega odstopanja med luknjo pokrovčka in matico.

in ja @macata pritožil sem se na Apple Support, ki je odobril menjavo aparata, pa servis EPL tega ni storil ampak je poslal aparat nazaj v Telekomov center brez serisnega poročila.

Zakaj se tako obnašajo vedo samo oni. Vse moje navedbe so povsem objektivne, in če kdo ne verjame se lahko dogovorimo za pijačo na štajerskem koncu in mu pokažem vse maile in ostale dokumente (fascikel).
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #209   Objavljeno 23.09.2015 20:44:51
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Evo,
zadeva je delno urejena, vsaj kar se tiče naprave.
Torej Apple me je prosil, da ponovno nesem telefon na Pro servis. Od njih so zahtevali podroben pregled aparata ter tudi slike notranjosti. Nato dobim klic iz servisa da je Apple odobril menjavo, saj ni nobenih modifikacij, in slike ki jih je posredoval EPL, ko je zavedel nepooblaščen poseg se ne ujemajo z dejanskimi.
Po manj kot 24 urah ponovno prejmem klic, da lahko aparat prevzamem pri njih, kar sem tudi storil.

Edino kar lahko rečem je to, da takšen prijazen odnos s strani servisa (g. Jaka) še praktično nisem doživel.

Naslednja stvar, ki me sedaj čaka je nov garancijski list, ki ga mora izdati telekom, ter povračilo stroškov ki sem jih imel. Ker dvomim da se bo zadeva odvila drugače kot pa s tožbo imam še eno prošnjo za vse uporabnike apple naprav.

Torej prosim vse, ki ste (ali poznate prijatelja, ki je) kadarkoli uveljavljali stvarno napako za katerokoli apple napravo, če lahko napišete komentar ali mi pošljete na zasebno sporočilo, ali je bila zadeva pozitivno rešena ali negativno.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 22.01.2010
Prispevkov: 1130
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #210   Objavljeno 23.09.2015 21:17:47
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Fajn da si rešil! Glede nove enoletne garancije boš zdaj pritiskal na telekom sam ali preko sodišča, ker zdaj si dobil pač novo garancijo po Applovi pogojih ne?
Glede stvarne napake pa dobiš na zs.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #211   Objavljeno 23.09.2015 21:38:35
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja glede na to da se serijske številke navezujejo na izdelek kupljen (in z gotovino plačan) v Telekomovem centru je tudi za ta aparat garant Telekom kot distributer.
Mi je pa kaj kmalu jasno da bodo komplicirali Smile
Kako bodo pa oni rešili z EPL-jem pa ni moj problem.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani