Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku | |||||
2. ker je ocitno se pri produkciji nekaj zataknio in je imel napake... Kaj ima s tem EPL?! Ce ti Apple najeda, kupi Samsung crap pa ne joci vec. Najedas tukaj. Ne vem kaj naj ti mi. Naj ti uredi Telekom in to je to. Ocitno ni vse tako kot ti govoris ali pa le imas utvare kaj tebi pripada oziroma kako bi moralo biti. Poznam ze 17 let EPL in do sedaj vse tako kot je treba. |
|||||
mislim, da je skrajni čas, da se vrneš nazaj na android telefon, kjer ti ga bodo na servisu pošraufali. Če te apple politika servisa tako nervira |
|||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti. Saj se pa trudim pisati knjižno slovensko, da je zadeva razumljiva vsem. |
|||||
Ce sem prav razumel, si ti telefon oddal na Telekomu? Mislis, da ni nobene moznosti, da bi Telekom to dal najprej popravljat komu drugemu? Si 100% preprican, da se na EPL lazejo oz. govorijo nekaj kar ni res? Ni mi jasno, zakaj bi to poceli... Saj od tega nimajo prav nic. Nekako mi vse skupaj ni logicno in resnicno celotna zgodba izgleda tako, da je colj cimbolj oblatiti EPL, ki je v tem primeru zgolj servis. Garant je Telekom, proizvajalec pa Apple ... |
|||||
Ne razumem, zakaj se EPL ščiti in pred kom. A ker ti je zamenjal telefon, ki je bil defekten? In potem ti ni hotel še enkrat zamenjat telefona in se je izgovarjal, da je bil telefon nepooblaščeno odprt? -------- Po tej logiki bi EPL ščitil kvečjemu svojega principala (Apple). Pri tem ne vidim, kakšno korist ima od tega EPL. Oni so itak v Applovi support aplikaciji navedli serijsko starega telefona, dobili potrditev za zamenjavo, zapiseli serijsko nadomestnega telefona. Zaključeno In potem nadomestni telefon priključili na Applov diagnostični software, ki je verjetno "izpljunil" zavrnitev zaradi nepooblaščenega odpiranja. Kako je to ugotovil ne vem, ampak si predstavljam, da imajo posamezni sklopi v telefonu tudi neke svoje serijskeo oznake, ki jih software primerja s podatki v bazi. In če to ne klapa, je evidentno, da je prišlo do nepooblaščenega servisiranja. In če je ta ugotovitev napačna, se pritožiš na Apple support, ki recimo odobri ponovno menjavo telefona. In potem ti ta telefon zamenjajo. Tudi EPL. Verjetno so dopuščene tudi vizuelne ocene serviserja, ki so seveda lahko povsem subjektivne. In če se s tem ne strinjaš, je spet višja inštanca Apple support. Torej spet nima tu EPL nekega totalitarnega vpliva na odločitve. Kar jim reče Apple, to naredijo. Predvsem pa ne naredijo stvari, ki jih Apple ne dovoli, saj potem gre to v njihovo škodo (strošek). Zato mi ni jasno, kaj bi lahko EPL sploh imel od tega, da te zajebava. Ok, mogoče imajo sadistična nagnjenja do uporabnikov Apple izdelkov. Ne verjamem. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
|
|||||
Kot je že uporabnik @erikc3000 povedal je Telekom posrednik ki ni strokovno usposobljen in poda odgovore kupcu povzete glede na odgovor servisa. ker pa verjamem, da je že marsikdo videl odprt Iphone 5s oz ga je že sam odpiral pa mu je lahko jasno, da je spodnja slika namensko tako nastavljena, in ta slika bi naj bila dokaz o nepooblaščenem posegu. Torej če so ostali 3-je vijaki nameščeni, potem pri 4. ne more priti do takšnega odstopanja med luknjo pokrovčka in matico. in ja @macata pritožil sem se na Apple Support, ki je odobril menjavo aparata, pa servis EPL tega ni storil ampak je poslal aparat nazaj v Telekomov center brez serisnega poročila. Zakaj se tako obnašajo vedo samo oni. Vse moje navedbe so povsem objektivne, in če kdo ne verjame se lahko dogovorimo za pijačo na štajerskem koncu in mu pokažem vse maile in ostale dokumente (fascikel). |
|||||
zadeva je delno urejena, vsaj kar se tiče naprave. Torej Apple me je prosil, da ponovno nesem telefon na Pro servis. Od njih so zahtevali podroben pregled aparata ter tudi slike notranjosti. Nato dobim klic iz servisa da je Apple odobril menjavo, saj ni nobenih modifikacij, in slike ki jih je posredoval EPL, ko je zavedel nepooblaščen poseg se ne ujemajo z dejanskimi. Po manj kot 24 urah ponovno prejmem klic, da lahko aparat prevzamem pri njih, kar sem tudi storil. Edino kar lahko rečem je to, da takšen prijazen odnos s strani servisa (g. Jaka) še praktično nisem doživel. Naslednja stvar, ki me sedaj čaka je nov garancijski list, ki ga mora izdati telekom, ter povračilo stroškov ki sem jih imel. Ker dvomim da se bo zadeva odvila drugače kot pa s tožbo imam še eno prošnjo za vse uporabnike apple naprav. Torej prosim vse, ki ste (ali poznate prijatelja, ki je) kadarkoli uveljavljali stvarno napako za katerokoli apple napravo, če lahko napišete komentar ali mi pošljete na zasebno sporočilo, ali je bila zadeva pozitivno rešena ali negativno. |
|||||
Glede stvarne napake pa dobiš na zs. |
|||||
Mi je pa kaj kmalu jasno da bodo komplicirali Kako bodo pa oni rešili z EPL-jem pa ni moj problem. |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPad, Watch, ... - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |