Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Naslednja
Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #181   Objavljeno 17.09.2015 06:20:27
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aprimozic je napisal/a:
nič, samo servisno naročilo so poslali nazaj brez servisnega poročila.
Epl pravi da z mano nima nič,saj telefon k njim pošlje Telekom, če ga sam nesem osebno na EPL pa veljajo isti pogoji, kot če ga nesem na Pro servis, torej morem vse urejat preko Telekoma.


Kako pa ves, da je Apple odobril menjavo?

Na EPL so ti pomoje prav povedali. Telekom je garant in prodajalec. Ocitno gre za resevanje stvarne napake. Tam pa servis nima direktno nic, ker v takem primeru mora urejat vse prodajalec. Pomoje se brezveze jezis na EPL... Jaz sem dobil obcutek, da je v vsej tej zgodbi krivec Telekom.

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #182   Objavljeno 17.09.2015 07:06:52
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
Kako pa ves, da je Apple odobril menjavo?

Na EPL so ti pomoje prav povedali. Telekom je garant in prodajalec. Ocitno gre za resevanje stvarne napake. Tam pa servis nima direktno nic, ker v takem primeru mora urejat vse prodajalec. Pomoje se brezveze jezis na EPL... Jaz sem dobil obcutek, da je v vsej tej zgodbi krivec Telekom.


Vem ker toliko razumem angleško ko se pogovarjam z Apple supportom, da so glede na mnenje drugega servisa, da telefon ni bil odprt, odobrili izjemo in menjavo aparata.

Ob uveljavljanju stvarne napake je ob pregledu poslal EPL mnenje da ni napake na aparatu, ter nato ob reklamaciji stvarne napake z priloženimi dokazili so samo zapisali brez dodatnega pregleda, da velja prvo poročilo, Telekom pa je na podlagi njihovega odgovora zavrnil menjavo aparata.

Nato je bil aparat poslan v garancijsko popravilo, takrat pa so samo napisali da je bil nepooblaščeno odprt, za kar imam dokaz iz drugega pooblaščenega servisa, da ni bil.

Torej kaj je tu kriv Telekom? Vem kot distributer bi lahko pokazal dobro voljo in sam menjal aparat ali vrnil kupnino, vendar očitno tega ne želijo narediti.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #183   Objavljeno 17.09.2015 07:45:17
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aprimozic je napisal/a:
Vem ker toliko razumem angleško ko se pogovarjam z Apple supportom, da so glede na mnenje drugega servisa, da telefon ni bil odprt, odobrili izjemo in menjavo aparata.

Ob uveljavljanju stvarne napake je ob pregledu poslal EPL mnenje da ni napake na aparatu, ter nato ob reklamaciji stvarne napake z priloženimi dokazili so samo zapisali brez dodatnega pregleda, da velja prvo poročilo, Telekom pa je na podlagi njihovega odgovora zavrnil menjavo aparata.

Nato je bil aparat poslan v garancijsko popravilo, takrat pa so samo napisali da je bil nepooblaščeno odprt, za kar imam dokaz iz drugega pooblaščenega servisa, da ni bil.

Torej kaj je tu kriv Telekom? Vem kot distributer bi lahko pokazal dobro voljo in sam menjal aparat ali vrnil kupnino, vendar očitno tega ne želijo narediti.


Pa si dobil kaksen "case ID" ali kaj podobnega po telefonskem razgovoru z Apple supportom? Ali je ta reklamacija zabelezena na strani http://supportprofile.apple.com ? Jaz sem enkrat klical... in je to zabelezeno na tej strani ... Jaz sem imel takrat probleme z baterijo... in sem dobil tudi "case ID" katerega sem potem dal v EPLju in sem cez kaksen dan dobil zamenjan aparat ...



Telekom je garant in kar se tega tice, je treba urejat preko njih... Pri iPhone-ih je pac tako, da je operater tisti, ki skrbi za support. Tudi ko na Apple strani kliknes na link za iPhone support >> https://www.apple.com/si/support/iphone/ , te preusmeri na Telekom (ali na Si.mobil) >> https://getsupport.apple.com/GetSASO?PRKEYS=PF9&locale=en_SI




Kot kaze so na Telekomu nekaj zabluzili... bi bilo pa fajn slisati tudi isto zgodbo se z druge strani Smile ... Velikokrat se izkaze, da zadeve le niso tako "crno bele" kot na zacetku izgleda Smile ...


Nazadnje urejal/a Jest Čet 17. Sep 2015 07:48; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #184   Objavljeno 17.09.2015 07:47:40
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
Pa si dobil kaksen "case ID" ali kaj podobnega po telefonskem razgovoru z Apple supportom? Ali je ta reklamacija zabelezena na strani http://supportprofile.apple.com ? Jaz sem enkrat klical... in je to zabelezeno na tej strani ... Jaz sem imel takrat probleme z baterijo... in sem dobil tudi "case ID" katerega sem potem dal v EPLju in sem cez kaksen dan dobil zamenjan aparat ...



Telekom je garant in kar se tega tice, je treba urejat preko njih.... Kot kaze so tam nekaj zabluzili... bi bilo pa fajn slisati tudi isto zgodbo z druge strani Smile ... Velikokrat se izkaze, da zadeve le niso tako "crno bele" kot na zacetku izgleda Smile ...


seveda imam case number in sem ga tudi priložil ob pošiljanju aparata na servis
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #185   Objavljeno 17.09.2015 19:30:41
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Očitno imajo na Epl-u precej dela, saj jih niti iz Appla ne morejo kontaktirati preko telefona...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #186   Objavljeno 18.09.2015 20:15:19
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Danes je Apple uspel priklicati Telekom, kjer so gospodični dejali, da je primer za njih zaključen, nakar jih gospa opozori, da imam potrdilo drugega pooblaščenega servisa, pa dobi odgovor gospoda iz Telekoma, da Pro servis d.o.o. ni pooblaščen servis za izdelke Apple.

Kot sem že sam ugotovil, je gospa na Applu ugotovila, da se s takimi ljudmi nima smisla ukvarjati.

Od 15. 5. 2015 telefon še vedno ne funkcionira... Bravo EPL za vašo "strokovno usposobljenost"...
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #187   Objavljeno 18.09.2015 20:32:52
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Nevem zakaj se ves cas sklicujes na EPL, ki je v tvojem primeru samo servis in sam ne more odlocati o nicemer... Garant za tvoj iPhone je Telekom... in problem moras resiti z njimi.

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9128
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #188   Objavljeno 18.09.2015 20:39:19
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pa je Apple support zdaj potrdil zamenjavo al ne?

Kle bi blo res zanimivo slišat še EPLjevo verzijo.
Si res ne predstavljam, zakaj bi se serviserji sadistično izživljali nad neukim kupcem. Še posebej, ker nimajo nobene koristi od tega.

Verjamem pa, da ne bodo menjali telefonana če jim Apple tega ne potrdi. Prvič nimajo telefonov kar tako za menjat, kot drugič, pa če bi jih imeli in menjali na lastno pest, bi tak telefon morali sami plačat.

Da pa ProServis ni uradni serviser je blo pa že večkrat govora. Nimam pa pojma, kako se te Applovi nazivi delijo in kaj točno pomenijo.


Nazadnje urejal/a macata Pet 18. Sep 2015 20:50; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 22.01.2010
Prispevkov: 1130
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #189   Objavljeno 18.09.2015 20:42:59
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja, Apple mu je potrdil izjemo in odobril zamenjavo aparata. EPL (oziroma Telekom kot garant, EPL pa pač izvaja storitev) ga kljub temu noče zamenjat. Edina opcija tukaj je pač, da ga pošlje sam na EPL oziroma PRO Servis in s tem pač zgubi novo 1 letno garancijo.
Je pa vse skupaj res prav smešno, če OP govori resnico.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #190   Objavljeno 18.09.2015 20:45:16
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem zastopil drugace... On bi lahko dobil zamenjan samo telefon... ampak on hoce komplet s skatlo, ker pri teh brez skatle trdi, da je TIRS ugotovil, da so sestavljeni iz rabljenih delov ... Tako sem jaz razumel njegovo pisanje Rolling Eyes

Pa nekaj casa je EPL tisti, ki se ne javlja na telefon... potem Apple nekako koncno uspe priklicati Telekom ??!?! Koga sedaj niso mogli priklicati iz Appla? EPL ali Telekom?

Vse skupaj se meni osebno zdi precej zmesano napisano... in vedno bolj verjamem, da je celotna zgodba precej sirsa, kot pa to, kar je napisano Exclamation Confused

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 22.01.2010
Prispevkov: 1130
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #191   Objavljeno 18.09.2015 20:49:25
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja to je najprej pisal, ko mu ni bila jasna razlika med garancijo Appla in stvarno napako Telekoma. Zdaj mu je zamenjavo telefona odobril Apple (kjer bo dobil nov telefon), pa mu EPL (oziroma uradno Telekom, kot si napisal, garant so oni ce ga prineses k njim) noče zamenjat telefona pod garancijo. Vsaj tako jaz razumem zdaj.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9128
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #192   Objavljeno 18.09.2015 20:55:03
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL?

_________________
Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27197
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #193   Objavljeno 18.09.2015 20:56:28
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macata je napisal/a:
Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL?


Ti si tudi dobil tak obcutek? Mad

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #194   Objavljeno 18.09.2015 21:05:14
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macata je napisal/a:
Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL?


Ne gre se za flejmanje ali karkoli, EPL je pač tisti ki je podal mnenje, da na aparatu ni napake (čeprav je, in je bila nedvoumno tudi prikazana), ter EPL je tisti ki si je izmislil, da naj bi bil telefon nepooblaščeno odprt (kar je spet dokazano da ni bil).

Po pogovoru na Apple support me je gospodična prosila če ji lahko priskrbim telefonsko št. tako od Telekoma kot tudi od EPL-ja. Danes je dobila gospoda na Telekomu, ki je podpisan na dokumentih. Na EPL pa ji še vedno nihče n dvignil slušalke.

Sedaj gre telefon na Pro Servis, in bo Apple zadeve urejal naprej preko njih.
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #195   Objavljeno 18.09.2015 21:06:11
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sej bi kaj napisal, samo se bom raje zadrzal ker pomoje A4 stran ne bi bila dost... Angry
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #196   Objavljeno 18.09.2015 21:10:35
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Za vse ki dvomite da govorim resnico, še en izsek

Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9128
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #197   Objavljeno 18.09.2015 21:12:31
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
Ti si tudi dobil tak obcutek? Mad


Very Happy

Pa tud tak občutek mam, da bo rezultat, da bo ProServis vse zrihtal, ker njim res gre za zadovoljne kupce. (upam, da se motim)

_________________
Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #198   Objavljeno 18.09.2015 21:19:27
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če ne drugega na Pro servisu so vsaj ljudje, ki imajo oliko in prijaznost, kar za EPL žal ne morem reči.
Takšno mnenje sem imel že izpred nekaj let, ko sem bil osebno v poslovalnicah zaradi drugih stvari
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 06.09.2012
Prispevkov: 1624
Kraj: Tržišče
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #199   Objavljeno 19.09.2015 05:51:19
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
EPL zakon meni so zamenjali 2ipod nanota 7g brez problema v 4dneh dobil novega pa za kak info sem jih poklival so zelo vredu in prijazni. Kak si do ljudi taki so ljudje do tebe tako je moje mnenje

_________________
????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch 8 45mm homepod mini homepod mini
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 10.07.2015
Prispevkov: 56
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #200   Objavljeno 19.09.2015 08:14:56
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
martininvesna1981 je napisal/a:
EPL zakon meni so zamenjali 2ipod nanota 7g brez problema v 4dneh dobil novega pa za kak info sem jih poklival so zelo vredu in prijazni. Kak si do ljudi taki so ljudje do tebe tako je moje mnenje


1. misliš da si dobil novega
2. jaz se sprašujem zakaj so mogli že 2 menjat
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani