Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27197 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #181 Objavljeno 17.09.2015 06:20:27 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
aprimozic je napisal/a: | nič, samo servisno naročilo so poslali nazaj brez servisnega poročila.
Epl pravi da z mano nima nič,saj telefon k njim pošlje Telekom, če ga sam nesem osebno na EPL pa veljajo isti pogoji, kot če ga nesem na Pro servis, torej morem vse urejat preko Telekoma. |
Kako pa ves, da je Apple odobril menjavo?
Na EPL so ti pomoje prav povedali. Telekom je garant in prodajalec. Ocitno gre za resevanje stvarne napake. Tam pa servis nima direktno nic, ker v takem primeru mora urejat vse prodajalec. Pomoje se brezveze jezis na EPL... Jaz sem dobil obcutek, da je v vsej tej zgodbi krivec Telekom.
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #182 Objavljeno 17.09.2015 07:06:52 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Jest je napisal/a: | Kako pa ves, da je Apple odobril menjavo?
Na EPL so ti pomoje prav povedali. Telekom je garant in prodajalec. Ocitno gre za resevanje stvarne napake. Tam pa servis nima direktno nic, ker v takem primeru mora urejat vse prodajalec. Pomoje se brezveze jezis na EPL... Jaz sem dobil obcutek, da je v vsej tej zgodbi krivec Telekom. |
Vem ker toliko razumem angleško ko se pogovarjam z Apple supportom, da so glede na mnenje drugega servisa, da telefon ni bil odprt, odobrili izjemo in menjavo aparata.
Ob uveljavljanju stvarne napake je ob pregledu poslal EPL mnenje da ni napake na aparatu, ter nato ob reklamaciji stvarne napake z priloženimi dokazili so samo zapisali brez dodatnega pregleda, da velja prvo poročilo, Telekom pa je na podlagi njihovega odgovora zavrnil menjavo aparata.
Nato je bil aparat poslan v garancijsko popravilo, takrat pa so samo napisali da je bil nepooblaščeno odprt, za kar imam dokaz iz drugega pooblaščenega servisa, da ni bil.
Torej kaj je tu kriv Telekom? Vem kot distributer bi lahko pokazal dobro voljo in sam menjal aparat ali vrnil kupnino, vendar očitno tega ne želijo narediti.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27197 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #183 Objavljeno 17.09.2015 07:45:17 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
aprimozic je napisal/a: | Vem ker toliko razumem angleško ko se pogovarjam z Apple supportom, da so glede na mnenje drugega servisa, da telefon ni bil odprt, odobrili izjemo in menjavo aparata.
Ob uveljavljanju stvarne napake je ob pregledu poslal EPL mnenje da ni napake na aparatu, ter nato ob reklamaciji stvarne napake z priloženimi dokazili so samo zapisali brez dodatnega pregleda, da velja prvo poročilo, Telekom pa je na podlagi njihovega odgovora zavrnil menjavo aparata.
Nato je bil aparat poslan v garancijsko popravilo, takrat pa so samo napisali da je bil nepooblaščeno odprt, za kar imam dokaz iz drugega pooblaščenega servisa, da ni bil.
Torej kaj je tu kriv Telekom? Vem kot distributer bi lahko pokazal dobro voljo in sam menjal aparat ali vrnil kupnino, vendar očitno tega ne želijo narediti. |
Pa si dobil kaksen "case ID" ali kaj podobnega po telefonskem razgovoru z Apple supportom? Ali je ta reklamacija zabelezena na strani http://supportprofile.apple.com ? Jaz sem enkrat klical... in je to zabelezeno na tej strani ... Jaz sem imel takrat probleme z baterijo... in sem dobil tudi "case ID" katerega sem potem dal v EPLju in sem cez kaksen dan dobil zamenjan aparat ...
Telekom je garant in kar se tega tice, je treba urejat preko njih... Pri iPhone-ih je pac tako, da je operater tisti, ki skrbi za support. Tudi ko na Apple strani kliknes na link za iPhone support >> https://www.apple.com/si/support/iphone/ , te preusmeri na Telekom (ali na Si.mobil) >> https://getsupport.apple.com/GetSASO?PRKEYS=PF9&locale=en_SI
Kot kaze so na Telekomu nekaj zabluzili... bi bilo pa fajn slisati tudi isto zgodbo se z druge strani ... Velikokrat se izkaze, da zadeve le niso tako "crno bele" kot na zacetku izgleda ... Nazadnje urejal/a Jest Čet 17. Sep 2015 07:48; skupaj popravljeno 1 krat
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #184 Objavljeno 17.09.2015 07:47:40 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #185 Objavljeno 17.09.2015 19:30:41 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Očitno imajo na Epl-u precej dela, saj jih niti iz Appla ne morejo kontaktirati preko telefona...
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #186 Objavljeno 18.09.2015 20:15:19 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Danes je Apple uspel priklicati Telekom, kjer so gospodični dejali, da je primer za njih zaključen, nakar jih gospa opozori, da imam potrdilo drugega pooblaščenega servisa, pa dobi odgovor gospoda iz Telekoma, da Pro servis d.o.o. ni pooblaščen servis za izdelke Apple.
Kot sem že sam ugotovil, je gospa na Applu ugotovila, da se s takimi ljudmi nima smisla ukvarjati.
Od 15. 5. 2015 telefon še vedno ne funkcionira... Bravo EPL za vašo "strokovno usposobljenost"...
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27197 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #187 Objavljeno 18.09.2015 20:32:52 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Nevem zakaj se ves cas sklicujes na EPL, ki je v tvojem primeru samo servis in sam ne more odlocati o nicemer... Garant za tvoj iPhone je Telekom... in problem moras resiti z njimi.
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 10.11.2008 |
Prispevkov: 9128 |
Kraj: LJ |
|
|
|
Prispevek: #188 Objavljeno 18.09.2015 20:39:19 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Pa je Apple support zdaj potrdil zamenjavo al ne?
Kle bi blo res zanimivo slišat še EPLjevo verzijo.
Si res ne predstavljam, zakaj bi se serviserji sadistično izživljali nad neukim kupcem. Še posebej, ker nimajo nobene koristi od tega.
Verjamem pa, da ne bodo menjali telefonana če jim Apple tega ne potrdi. Prvič nimajo telefonov kar tako za menjat, kot drugič, pa če bi jih imeli in menjali na lastno pest, bi tak telefon morali sami plačat.
Da pa ProServis ni uradni serviser je blo pa že večkrat govora. Nimam pa pojma, kako se te Applovi nazivi delijo in kaj točno pomenijo.
Nazadnje urejal/a macata Pet 18. Sep 2015 20:50; skupaj popravljeno 1 krat
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 22.01.2010 |
Prispevkov: 1130 |
|
|
|
|
Prispevek: #189 Objavljeno 18.09.2015 20:42:59 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Ja, Apple mu je potrdil izjemo in odobril zamenjavo aparata. EPL (oziroma Telekom kot garant, EPL pa pač izvaja storitev) ga kljub temu noče zamenjat. Edina opcija tukaj je pač, da ga pošlje sam na EPL oziroma PRO Servis in s tem pač zgubi novo 1 letno garancijo.
Je pa vse skupaj res prav smešno, če OP govori resnico.
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27197 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #190 Objavljeno 18.09.2015 20:45:16 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Jaz sem zastopil drugace... On bi lahko dobil zamenjan samo telefon... ampak on hoce komplet s skatlo, ker pri teh brez skatle trdi, da je TIRS ugotovil, da so sestavljeni iz rabljenih delov ... Tako sem jaz razumel njegovo pisanje
Pa nekaj casa je EPL tisti, ki se ne javlja na telefon... potem Apple nekako koncno uspe priklicati Telekom ??!?! Koga sedaj niso mogli priklicati iz Appla? EPL ali Telekom?
Vse skupaj se meni osebno zdi precej zmesano napisano... in vedno bolj verjamem, da je celotna zgodba precej sirsa, kot pa to, kar je napisano
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 22.01.2010 |
Prispevkov: 1130 |
|
|
|
|
Prispevek: #191 Objavljeno 18.09.2015 20:49:25 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Ja to je najprej pisal, ko mu ni bila jasna razlika med garancijo Appla in stvarno napako Telekoma. Zdaj mu je zamenjavo telefona odobril Apple (kjer bo dobil nov telefon), pa mu EPL (oziroma uradno Telekom, kot si napisal, garant so oni ce ga prineses k njim) noče zamenjat telefona pod garancijo. Vsaj tako jaz razumem zdaj.
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 10.11.2008 |
Prispevkov: 9128 |
Kraj: LJ |
|
|
|
Prispevek: #192 Objavljeno 18.09.2015 20:55:03 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL?
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
|
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27197 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #193 Objavljeno 18.09.2015 20:56:28 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
macata je napisal/a: | Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL? |
Ti si tudi dobil tak obcutek?
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #194 Objavljeno 18.09.2015 21:05:14 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
macata je napisal/a: | Zakaj mam en tak čuden občutek, da je pri vsej tej debati najbolj važno čimbolj sflejmat EPL? |
Ne gre se za flejmanje ali karkoli, EPL je pač tisti ki je podal mnenje, da na aparatu ni napake (čeprav je, in je bila nedvoumno tudi prikazana), ter EPL je tisti ki si je izmislil, da naj bi bil telefon nepooblaščeno odprt (kar je spet dokazano da ni bil).
Po pogovoru na Apple support me je gospodična prosila če ji lahko priskrbim telefonsko št. tako od Telekoma kot tudi od EPL-ja. Danes je dobila gospoda na Telekomu, ki je podpisan na dokumentih. Na EPL pa ji še vedno nihče n dvignil slušalke.
Sedaj gre telefon na Pro Servis, in bo Apple zadeve urejal naprej preko njih.
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14553 |
Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Prispevek: #195 Objavljeno 18.09.2015 21:06:11 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Sej bi kaj napisal, samo se bom raje zadrzal ker pomoje A4 stran ne bi bila dost...
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #196 Objavljeno 18.09.2015 21:10:35 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Za vse ki dvomite da govorim resnico, še en izsek
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 10.11.2008 |
Prispevkov: 9128 |
Kraj: LJ |
|
|
|
Prispevek: #197 Objavljeno 18.09.2015 21:12:31 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Jest je napisal/a: | Ti si tudi dobil tak obcutek? |
Pa tud tak občutek mam, da bo rezultat, da bo ProServis vse zrihtal, ker njim res gre za zadovoljne kupce. (upam, da se motim)
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #198 Objavljeno 18.09.2015 21:19:27 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Če ne drugega na Pro servisu so vsaj ljudje, ki imajo oliko in prijaznost, kar za EPL žal ne morem reči.
Takšno mnenje sem imel že izpred nekaj let, ko sem bil osebno v poslovalnicah zaradi drugih stvari
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 06.09.2012 |
Prispevkov: 1624 |
Kraj: Tržišče |
|
|
|
Prispevek: #199 Objavljeno 19.09.2015 05:51:19 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
EPL zakon meni so zamenjali 2ipod nanota 7g brez problema v 4dneh dobil novega pa za kak info sem jih poklival so zelo vredu in prijazni. Kak si do ljudi taki so ljudje do tebe tako je moje mnenje
_________________ ????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch 8 45mm homepod mini homepod mini
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 10.07.2015 |
Prispevkov: 56 |
|
|
|
|
Prispevek: #200 Objavljeno 19.09.2015 08:14:56 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
martininvesna1981 je napisal/a: | EPL zakon meni so zamenjali 2ipod nanota 7g brez problema v 4dneh dobil novega pa za kak info sem jih poklival so zelo vredu in prijazni. Kak si do ljudi taki so ljudje do tebe tako je moje mnenje |
1. misliš da si dobil novega
2. jaz se sprašujem zakaj so mogli že 2 menjat
|
|