Izvorne kode iOS - Je že kdo kupoval tukaj | |||||
Rad bi naredil svoj prvi App za iOS oziroma rad bi se naučil programiranja mogoče tudi stem zaslužil kašen evro . Zato sem razmišljal o nakupu izvornih kod na tej strani torej, zanima me če ima kdo že kakšne izkušnje z to stranjo: http://sourcecodegp.wix.com/codeorio Appi oz. izvorne kode na strani zgledajo super, cena zelo nizka. |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Lp |
|||||
|
|||||
Plus sintaksa, kjer se razlikuje od jezika do jezika. Potem debuganja s pomocjo debugerja, break pointov, gledanje vrednosti spremenljivk med izvajanjem itd. Na koncu se pride optimizacija, bodisi dolzina kode za enako stvar, bodisi glede porabe rama ali hitrosti izvajanja. Fajn tudi ce poznas vsaj malo ozadja prevajalnikov, interpreterjev, linkerjev ipd. Potem so tu se dodatne knjiznice, ki ti omogocajo uporabo dodatnih funkcij, metod, klicev itd... Pa se veliko in se vec. |
|||||
Evo jaz to recimo vse znam, ampak največji problem mi dela sam API, ker ne poznam stvari in ne vem kako se določene stvari pravilno naredijo. xCode sicer ima tisti documentation, vendar je že sama navigacija po tistem včasih PITA, da ne rečem, da notri ni veliko primerov oz. vsaj ne takih "uporabnih". Všeč mi je bila tista knjiga o swiftu, ki jo je apple izdal (se dobi free na ibook store) ampak spet tam ni novenih advanced tehnik, samo osnove swift-a. Trenutno sem malo v slepi ulici, ker iščem eno knjigo ali dokumentacijo od SpriteKit-a, kako risati primitive, fonte,... Nikakor mi ne rata pravilno risati črt in bitmap fontov. Na internetu pa zelo malo kode, ali pa obj-C, ki se ga pa niti s palco nočem dotaknit. Problem je v tem, da sem navajen programirat v Javi, C# in MS API-jih in tam so stvari precej drugačne, tu so pa koncepti včasih čist na glavo obrnjeni. Tak da če ma kdo znanje o kaki knjigi ali čem podobnem glede swift-a sdvanced tehnik in spritekit-a bi bil vesel, sam ne najdem veliko razen pač obj-C. Kot advanced tehnike štejem predvsem kak multi-threding, delanje s stream-i, branje fajlov, kake nove fore ki jih im swift (tuples, uporaba enumov v praksi, dinamični in statični razredi, dedovanje in protokoli,...). Sedaj kolikor sem razumel, so protokoli nekaj podobnega kot je recimo "Interface" v Javi in C#, sam nisem še čist prišel do dna, kako se jih dejansko uporablja oz. implementira. Tale xCode je mal "wonderland" za nekoga, ki ga ni navajen, pa recimo osnove programiranja poznam (to kar si zgoraj napisal), ampak tu pa praktično ne vem skoraj za nobeno stvar, kako jo spraviti skupaj. Včasih me tudi zmede, ker nekje folk v primerih uporablja CG API, nekj uporabljajo UI API, nekje spet nekaj tretjega... Štekam, da so to razredi, ki so del nekega kit-a, ampak nekje folk vse to kar meša skupaj, ko recimo delajo iOS App oz. game. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
Drugače pa vsaka objC koda se dokaj enostavno pretvori v swift. Jedro jezika je zelo enostavno in se ga lahko naučiš v enem popoldnevu. Drugo je pa API. Samo ta je pa enak kot za objC. Samo malo drugače se kliče. |
|||||
Eeee native je še vedno native. Poleg tega če napišeš v spritekit-u bo game potem uporabljal metal (če ne v iOS9). Sej ne rečem, da Unity ni fajn, sam vseen se mi zdi boljš delat v swiftu, kjer imaš potem še veliko opcij glede debuganja, profilinga,... _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
Na koncu pa še lahko zelo enostavno portaš igro na druge sisteme. Pri sprite kit si zaklenjen na ios. |
|||||
|
|||||
Kolikor sem jaz zastopil na WWDC naj bi developerji šele po izidu el capitana začeli dajati podporo za metal. Res je, da je iOS prej imel metal notri, samo ne vem če so ga že kar podpirali vsepovprek. Drgač me pa zaklenjenost na iOS sploh ne moti, ker drugj je itak tak majhen revenue, da se itak sploh ne splača skorajda kompajlati še za druge sisteme. Na androidu, če daš en app ali game za denar, ga skorajda noben ne bo kupu, pa tudi če bo 1$ ali 1€. Tam so ljudje škrt ko pr' norcih, medtem ko na iOS marketu vidim, da ljudem ni problem odpreti denarnico in dati za dober app/game par evrčkov/dolarčkov. Poleg tega pa se mi ne da "zaje**avat" z resolucijami naprav na androidih, kjer itak vsak kmet ko da ven telefon/tablico uporablja eno drugačno resolucijo, tu na iOS imaš pa lepo standard 1x, 2x, 3x in potem daš notri vektorsko grafiko in potem xcode sam razmeče grafiko tja kamor paše in potem samo poskrbiš da ostaneš v določenem aspect ratiu pa si zmagu. Poleg tega, pa je Apple za tanov xcode in spritekit na WWDC kazal veliko novosti in se scode že zelo približa unity-ju kar se tiče enostavnosti develpinga. Pa še swift je veliko bolj zanimiv kot C# (sej ne rečem, da je C# slab, ampak počasi ga že matrajo tudi leta) _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
Na ios je takih userjev vsaj 70% (in vedno več). Pol pa zapravlajo in app purchases po 100 usd in so ful happy, ker je on level 22143424, ti pa level 20 in te ful pocufa. Drugače pa igre že na ios8 imajo metal, kar nekaj top naslovov uporablja metal. Verjetno tudi kakšni manj znani naslovi, a tistim se gladko jebe za vse skupaj, da bi uporabljali metal sploh. |
|||||
Trenutno ima pay up front model precej črno prihodnost, če se ne bo kaj bistvenega spremenilo v app stote-u. Kot na primer plačljivi updati apllikacij/iger Kar se pa androida tiče, je pa ta trg gromozanski. Tu se dejansko da tudi samo z oglasi kaj zaslužiti.Pa tudi zasluški preko play store-a konstantno rastejo. Nekateri že na play store-u služijo več kot v app store-u. Vedno si je dobro pustiti odprta vrata. Ne vem, zakaj bi si že na začetku zavezal roke. |
|||||
Prej je bilo tako, da si za preživetje nonstop nekaj novega razvijal in s tem novim izdelkom posledično služil. Za zgled si vzami konzole. Kupiš špil za 60eur in je tvoj, brez nekih fint. DLCji so ekstra za plačat kar je logično (cena je pa druga stvar). Problem nastane ko daš za špil 60eur potem pa še silijo z mikrotransakcijami in smo spet pri pay2win. |
|||||
Kar se tiče android marketa... ja fajn, samo jaz se androidov ne dotikam s palico več. Prvič glup sistem do amena, drugič nekonsistenčnost med napravami in tretje nobenih standardov. Resno se mi ne da zaj**avat z vsemi tistimi resolucijami in podobnim sranjem. Če bi bilo tak, da pokneš 1x notri stvari in potem delajo povsod bi bilo lepo, pa temu ni tako. Mogoče pokriješ večino modelov, pa se bo potem spet najdu kdo, ki bo hotel za svojega XY kitajca imeti stvari... nope. Not going to happen. Prav tako kot sem rekel, Apple je sedaj z xcode 7 in iOS9 naredil stvari zelo dobre in enostavne in tudi swift je super jezik za delati app-e. Pa tudi ne mislim ostati samo na iOS, pač pa imam idejo za en app tudi za OS X, sam moram tale API razvozlat _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
|
|||||
_________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||
No ja auto layout in size classes se jim niso ravno najbolj posrečili. Da to skupaj spacas ti požere vse živce. Sem ravno delal en app z react native, v katerem je facebook implementiral flexbox model iz html/css za dizajniranje native responsive designa app-a. Layout delaš podobno kot css pri spletni strani. https://facebook.github.io/react-native/docs/videos.html#content |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Razvoj programske opreme - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |